Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 20 jul 2015 19:20 #1101

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: solimns, Dukelander, Buck, limanac, TurboMaximus, Novajlija, Trpovski, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Posmatrac, Light, valjan

Novi Žeželjev most 22 jul 2015 02:42 #1102

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: Slike sa gradilišta 21. jula 2015.










Posle lepih snimaka Bogdusa i Kaska, izgleda mosta van gradilišta, evo i četiri fotosa unutar gradilišta uz kratke komentare.

Fotos 01:
Montiraju se poslednja 4 segmenta pešačkih staza na lučnom mostu 177 m, na desnoj obali.
Segment na slici je upravo pred podizanje na pripremljene privremene oslonce.
Inače elementi segmenta – kolovozni lim i podužna rebra koja ga ukrućuju, nisu samo konstrukcija koja nosi buduće opterećenje od pešaka i biciklista (uzeto u proračun sa 500 kg/m2), nego su i deo preseka zatege, odnosno deo su glavnog nosećeg sistema.
Predstoji spajanje zavarivanjem sučeonim šavovima za zategu (podužno) i sa susednim segmentom pešačke staze (poprečno na most).

Fotos 02:
U toku je demontaža velikog krana da bi se omogućio njegov transport na uzvodnu stranu lučnog mosta 219 m na levoj obali.

Fotos 03:
Nastavlja se montaža preostalih privremenih stubova za oslanjanje lučnih segmenata na lučnom mostu na levoj obali.

Fotos 04:
Pripremljeni segmenti nizvodnog luka lučnog mosta na levoj obali za dizanje. Radi se zaštita od korozije unutrašnjih površina.

Radovi hvataju zamah, front rada se širi, a ni ekstremne temperature vazduha nisu prepreka.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: solimns, Dukelander, limanac, kasko, TurboMaximus, Dunavski, Brane, Novajlija, Blavak, Bogdus, Posmatrac

Novi Žeželjev most 22 jul 2015 07:03 #1103

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Pitanje Inženjeru, uz zahvalnost za sve što smo do sada saznali od njega:

VELIKI KRAN

Da li će on svaki put da se sastavlja i rastavlja za svaki od četiri položaja
i svaki npr. par segmenata, kao što su bili 303R i 304R prošle nedelje?
Ako je tako, onda možemo da proračunamo, na osnovu jednog rastavljanja,
transporta i sastavljanja, koliko će minimalno vremena biti neophodno samo za
podizanje i satavljanje lukova na novosadskoj strani.

Imam utisak da kran ne može da prođe od položaja do položaja prvenstveno
zbog skučenosti gradilišta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 jul 2015 14:22 #1104

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
@Tripovski

iz posta #1095 od Inzenjera
Najpre je potrebno je da se kran premesti na nizvodnu stranu mosta. (Sada se nalazi između stubova 4 i 5, videti sliku 01 u postu #1088). Obzirom na mali raspoloživ prostor gradilišta, denivelaciju terena i dimenzije krana, kran mora da se rastavi, transportuje u delovima i ponovo sastavi na nizvodnoj strani mosta.Posle ovog poslednjeg rastavljanja/sastavljanja njegov rad nadalje treba da bude kontinualan.

Po ovome bih rekao da ce kran do kraja raditi na strani na kojoj ga upravo sastavljaju, ali neka Inzenjer potvrdi.


Ja takodje imam jedno pitanje za Inzenjera. Zanima me planirana dinamika radova na stubu u Dunavu. Kada je najranije da se zavrsi treci stub, kao i kada najranije mozemo da ocekujemo da most sa sremske strane dodje na svoje mesto. (Znam da dinamika radova u ovom slucaju jaaako zavisi od vodostaja Dunava, koji moze da produzi ovaj period i za nekoliko meseci, zato sam i naglasio 'najranije'.

Vodostaj Dunava 2013


Vodostaj Dunava 2014


Ovo su vodostaji iz prethodne dve godine, ako sam dobro ispratio ukoliko je Dunav visi od 300cm stub je potopljen i na njemu se ne moze raditi, e sad ne znam koja je minimalna dubina da bi se radovi nesmetano odvijali, ali ovo deluje poprilicno nisko
- trenutno stanje

Poslednja izmena: 22 jul 2015 14:26 od Posmatrac. Razlog: edit slike
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 22 jul 2015 18:07 #1105

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko, Novajlija

Novi Žeželjev most 22 jul 2015 18:13 #1106

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
I korektno smo kreditovani :cheers:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 jul 2015 18:30 #1107

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Podsetite me da na sledećem okupljanju prodiskutujemo o autorskim pravima.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Bogdus, Light

Novi Žeželjev most 22 jul 2015 21:56 #1108

  • Light
  • Light's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 162
  • Primljenih Zahvalnica: 307
Povodom vesti na 021. Napisao sam im 3 ista komentara koja naravno nisu objavljena. Rekao sam im da su vrlo neozbiljni i da ako već i nemaju svoje informacije, nego pozajmljuju tuđe, da treba da bar napišu izvor i potpišu fotografije. Isto to radi i B92, ali oni bar napišu da je vest preuzeta sa beobuilda . :ohno:

Ispravka: Iako nisu u tekstu naslovili izvor i nema komentara, ipak su na vrhu kod datuma dodali nsbuild.rs
"Politicians, ugly buildings, and whores all get respectable if they last long enough!" - Noah Cross, Chinatown (1974)
Poslednja izmena: 22 jul 2015 22:01 od Light.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 jul 2015 21:59 #1109

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Potpisano je sve
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 23 jul 2015 01:05 #1110

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: Odgovori na pitanja.


Trpovski:
VELIKI KRAN
Da li će on svaki put da se sastavlja i rastavlja za svaki od četiri položaja i svaki npr. par segmenata, kao što su bili 303R i 304R prošle nedelje? Ako je tako, onda možemo da proračunamo, na osnovu jednog rastavljanja, transporta i sastavljanja, koliko će minimalno vremena biti neophodno samo za
podizanje i satavljanje lukova na novosadskoj strani.
Imam utisak da kran ne može da prođe od položaja do položaja prvenstveno zbog skučenosti gradilišta
.

Odgovor:
Trpovski, hvala na pitanju.
Jedini razlog rasklapanja/sklapanja velikog krana je konfiguracija terena zbog koje veliki kran ne može da se kreće gradilištem sasvim slobodno.
Kran je sada na nižem delu terena, između stubova 4 i 5, (videti sliku 01 iz posta #1088/str.55). Na viši deo terena – iza stuba 5, (viši za oko 5 m), može da pređe samo u delovima. U toj zoni je na gradilištu gradilišni put, dosta strm, ali vozila mogu da ga savladaju. Kran, međutim, ne.
Jednom kad se dokopa višeg terena, kad završi posao na nižem delu terena, kran će kontinualno raditi, i sa uzvodne i sa nizvodne strane.


Posmatrac:
Ja takodje imam jedno pitanje za Inzenjera. Zanima me planirana dinamika radova na stubu u Dunavu. Kada je najranije da se zavrsi treci stub, kao i kada najranije mozemo da ocekujemo da most sa sremske strane dodje na svoje mesto. (Znam da dinamika radova u ovom slucaju jaaako zavisi od vodostaja Dunava, koji moze da produzi ovaj period i za nekoliko meseci, zato sam i naglasio 'najranije'.

Odgovor:
Posmatrač, hvala na pitanju i na angažovanom pristupu našim temama. Po mom mišljenju, zbog ovakvog pozitivnog stava naš Forum, čini mi se, sve više okuplja građane i dobija na težini.
Sada direktan odgovor na pitanje.
Zvaničnu dinamiku radova Izvođača ne znam, pa zato iznosim svoje mišljenje na osnovu logike kojom se sigurno i Izvođač rukovodi.
Tehnički, stub 3 bi mogao da se završi za recimo 4 meseca.
Sami radovi na stubu – iskop dna do planirane kote betonskog čepa (videti sliku 02 u postu #1093/str.55), montaža arnmature i betoniranje mogu da se obave u tom vremenu.
Nivo Dunava svakako utiče na radove, tj. odnos kote gornje ivice priboja i kota reke. O toj činjenici Izvođač i Podizvođač u ovom slučaju naša Mostogradnja, svakako da veoma vode računa.
Što se tiče montaže mosta 177 m na desnoj obali, gotovo je sigurno da će ona biti deo velike, opasne i atraktivne operacije lansiranja oba lučna mosta preko Dunava.
Ista oprema će se koristiti za lansiranuje oba lučna mosta, u kontinuitetu. Najpre se lansira jedan lučni most, a zatim posle transporta i pripreme iste opreme na drugoj obali – drugi lučni most.


Naš Forum u medijima

Kažem „naš Forum“, jer ga tako osećam. Ovaj događaj sa prenošenjem sadržaja naših diskusija i razmene informacija na Forumu, je vrlo pozitivan događaj. Ipak pošten rad i pozitivan pristup probijaju čak i naše medijske oklope. Očekujem da se ovako nešto ponovi.

Ovde treba reći da čestitke treba uputiti pre svega urednicima i moderatorima Foruma. Da oni nisu od samog početka postavili Forum na zdrave temelje, okupljajući dobronamerne, radoznale i aktivne građane, teško da bi bilans bio evo skoro 150 hiljada poseta.

No, bez obzira da li nas neko citira ili ne, nastavljamo sa razmenom mišljenja, informacija, pitanja i odgovora, prateći stvaranje ovog velikog i lepog objekta i radujući se rezultatima rada graditelja mosta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, Duja, Brane, Blavak, Posmatrac, Light

Novi Žeželjev most 23 jul 2015 05:21 #1111

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Kako se nastavila gradnja, tako nam je poraslo interesovanje za načine, kako će šta biti izvedeno. Mene zanima i nešto drugo u celom ovom poslu. Kada se završi novi most i pusti u saobraćaj, treba demontirati "Boška Peroševića". Manje više znam kako će to raditi sa konstrulcijom, zanimalo bi me:
Kako će ukloniti subove u rečnom toku?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Light

Novi Žeželjev most 23 jul 2015 13:47 #1112

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
Inzenjer hvala na odgovoru i na svemu sto si do sada uradio i sto ces uraditi, jer bez informacija i slika koje kacis ovaj forum bi bio mnogo siromasniji, a ne sumnjam da je zvanicna dinamika radova vrlo slicna tvojoj proceni :)
Naravno hvala i ostalim ucesnicima foruma od osnivaca pa do svih onih koji su dali svoj doprinos ;)

Nadam se da ces moci slikati i unutrasnjost treceg stuba kao sto si slikao do sada delove gradilista posto me jako zanima kako ce izgledati kada se ispumpa voda (a voleo bih da vidim i proces postavljanja armature i betoniranje)

takodje ako neko ima camac ili zna nekog od onih ribara moze pokusati da se pridje stubu nedeljom predvece (tad valjda ne rade) posto ce se radnim danima 100% buniti radnici, sto je razumljivo jer ako dodje do neke povrede oni su nadrljali.

Dve malo "starije" slike od pre 15-tak dana sa odrazom mosta u Dunavu.

(06.07.2015.)


(06.07.2015.)
Poslednja izmena: 23 jul 2015 14:19 od Posmatrac. Razlog: edit teksta
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: solimns, Cookie, Buck, limanac, kasko, TurboMaximus, Brane, Trpovski, Inzenjer, Blavak, Light, valjan

Novi Žeželjev most 23 jul 2015 14:08 #1113

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
Jos nekoliko slika od 15.07.2015. iz nekog "nesvakidasnjeg" ugla :)











Poslednja izmena: 23 jul 2015 14:10 od Posmatrac. Razlog: dodato jos slika
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: solimns, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, TurboMaximus, Dunavski, Novajlija, Trpovski, dsjanta, Inzenjer, mlata, Blavak, Bogdus, valjan

Novi Žeželjev most 24 jul 2015 02:08 #1114

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: Odgovori na pitanja.


Blavak:
Kako se nastavila gradnja, tako nam je poraslo interesovanje za načine, kako će šta biti izvedeno. Mene zanima i nešto drugo u celom ovom poslu. Kada se završi novi most i pusti u saobraćaj, treba demontirati "Boška Peroševića". Manje više znam kako će to raditi sa konstrulcijom, zanimalo bi me:
Kako će ukloniti subove u rečnom toku
?


Odgovor:
Blavak, hvala na pitanju i aktivnom učešću na Forumu.

Koliko znam postupak planiranja demontiranja Privremenog železničkog mosta „Boško Perošević“ je u uvodnoj fazi. Potrebno je da se prethodno definišu svi tehnički uslovi demontaže, npr. postupak sa demontiranom konstrukcijom (transport, skladištenje, eventualna zaštita od korozije), uslovi rada na reci (lokacija, trajanje, zabrane, signalna obeležavanja). Pomenute uslove postavljaju vlasnik mosta (verovatno Železnice Srbije) i Rečna kapetanija koja se stara o sigurnosti plovidbe Dunavom.

Što se tiče konstrukcija betonskih stubova, naglavica šipova (debele betonske ploče na šipovima) i samih šipova, (videti sliku P7152009 iz Posmatračevog posta #1113), biće u potpunosti uklonjeni verovatno sečenjem i razbijanjem. Šipovi će se odseći do kote rečnog dna.
Sam detaljni postupak sečenja i razbijanja verovatno će odrediti specijalizovana firma – podizvođač za ovakve radove, u skladu sa svojom opremom i personalom. Zbog toga ne mogu sada da dam preciznije informacije, jer je cela stvar planiranja trenutno u početnoj fazi.


Inače, Posmatračeve fotografije „iz nesvakidašnjeg ugla“ #1113, su sjajan prilog koji, čini mi se, na najbolji način prikazuje most u celini i najavljuje njegovu pojavu na Dunavu i u panorami Novog Sada.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski, Blavak, Posmatrac, Light

Novi Žeželjev most 24 jul 2015 13:31 #1115

  • Light
  • Light's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 162
  • Primljenih Zahvalnica: 307
Da dopunim Posmatračeve slike sa jednom noćnom. Aleksandar Milutinović je autor, a evo i njegov link. Ima lepih slika za pozadinu.
www.flickr.com/photos/78715350@N06"


"Politicians, ugly buildings, and whores all get respectable if they last long enough!" - Noah Cross, Chinatown (1974)
Poslednja izmena: 24 jul 2015 13:33 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: solimns, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, TurboMaximus, Brane, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, valjan

Novi Žeželjev most 29 jul 2015 01:57 #1116

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: Slike sa gradilišta 2015-07-28.








Evo snimaka sa gradilišta od 28. jula:

Fotos 01:
Montiran je i poslednji segment pešačke staze na nizvodnoj strani lučnog mosta 177 m.
Zavarivanje poslednjih segmenata pešačkih staza je u punom jeku.

Fotosi 02 i 03:
Veliki kran je u potpunosti sastavljen. Njegova strela od 80 m visine (!) dominira pejzažem.
Dva segmenta luka uzvodne strane lučnog mosta 219 m spremna su za montažu.
Na centralnom stubu nastavlja se iskop za betonski čep na dnu priboja.

Ostalo:
U biroima gradilišta se intenzivno radi na kontrolama kvaliteta radova i proračunskim proverama prostornog položaja konstrukcije koja se montira. Koristi se složen matematički aparat gde se posebno vodi računa o temperaturi konstrukcije. Toplota “krivi” konstrukciju pa se moraju preduzeti milimetarske korekcije položaja segmenata kako bi segmenti koje tek treba montirati došli u milimetar tačan prostorni položaj predviđen projektom. Izuzetno stručan i važan posao, zahteva potpuno poznavanje geodetske struke i primenu složenih računarskih programa, često u interakciji jednog sa drugim.

Broj zavarivača raste. Majstori ove struke, sa kvalifikacijama odgovarajućim za rad na ovakvom mostu, (definisanim inače do poslednjeg detalja u velikom broju standarda EN ISO), vrlo su malobrojni u Srbiji. Ima ih tek nekoliko desetina, (recimo 50 u celoj državi). Po prirodi svog posla koji podrazumeva odlično poznavanje postupaka zavarivanja u raznim položajima i na raznim čelicima (sve to ponaosob), izuzetnu koncentraciju, fizičku i psihičku stabilnost (rad na temperaturama širokog opsega, na velikoj visini često), spadaju po mom mišljenju u prave umetnike. Šav koji izvode mora da bude kompaktan i lepog izgleda, što se postiže izuzetno finom rukom, velike osetljivosti za prirodu metalurškog procesa zavarivanja.
Ovde su, naravno, i inženjeri zavarivanja sa najvišim međunarodnim licencama. Njihov zadatak je planiranje celokupne tehnologije zavarivanja, ultrazvučne kontrole zavarenih šavova i eventualne tehnologije popravki šavova. Vrlo malobrojan kadar u državi takođe.

U nekoliko firmi-podizvođača, razumljivo u punoj saradnji i koordinaciji sa Izvođačem, radi se punim tempom na pripremi proizvodnje privremenih stubova za lansiranje i na pripremi samog lansiranja lučnih mostova. Vrlo specifičan i obiman posao, izuzetno stručan. Rade ga inženjeri Izvođača i podizvođača za ove radne operacije u kontinualnoj saradnji sa projektantom.
Sve pomenute firme su van Novog Sada, neke i iz inostranstva. (Ko krene da broji radnike, ove sigurno ne može da izbroji! :) ).
Šalu na stranu, ovakvi poslovi se uvek ovako rade, granice i jezik nisu problem, standardi su internacionalni (EN i ISO).

Posao je u punom jeku, a mi nastavljamo sa našom uobičajenom komunikacijom – aktivnim uključivanjem i razmenom mišljenja.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Buck, limanac, kasko, TurboMaximus, Dunavski, Blavak, Bogdus, Posmatrac, Light

Novi Žeželjev most 29 jul 2015 22:46 #1117

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Par fotografija od jutros. Sa keja i pruge, kao i par detalja oko velikog krana i njegovog ogromnog tega koji je lebdeo u vazduhu za vreme dizanja segmenta.

Tu su i ostali kranovi, manji ali lepi i moćni, kao i ceo događaj.

A sve se dešava u tišini, kao što jednom reče Inženjer, ne vidi se ko diriguje, ali neko sigurno negde postoji...

Danas neki server na forumskom sajtu nije radio, ili su moje slike bile prevelike, pa evo sada samo tekst, a
slike će doći iza njega, ako uspem.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 29 jul 2015 22:47 #1118

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Slika sa keja, oko 8h.


Sa pruge nakon par minuta
Poslednja izmena: 29 jul 2015 22:53 od Trpovski. Razlog: dopuna slicnom slikom
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, Novajlija, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Light, valjan

Novi Žeželjev most 29 jul 2015 22:51 #1119

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Kran i njegov teg na zemlji.




Teg koji lebdi u vazduhu.



Ples kranova na predivnom nebu.

Poslednja izmena: 29 jul 2015 22:55 od Trpovski. Razlog: dopuna
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Buck, kasko, TurboMaximus, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Light, valjan

Novi Žeželjev most 29 jul 2015 23:20 #1120

  • Bridgeboy
  • Bridgeboy's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 77
  • Primljenih Zahvalnica: 281
Koji je kapacitet pokretnog krana? Rekao bih reda veličine 500-1000 tona.
A koja je nosivost u konfiguraciji sa džibom ( jib ) i dodatnim kontra - tegom ?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Poslednja izmena: 29 jul 2015 23:22 od Bridgeboy.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru