Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 08 mar 2016 12:54 #1481

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
ha ha ha stvarno kampanja. Šta liu će da smisle još do 24. aprila
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 08 mar 2016 13:07 #1482

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Meni je od pocetka sumnjivo zbog 4 stuba na obalama...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 08 mar 2016 13:23 #1483

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8560
  • Primljenih Zahvalnica: 36805
ranko su ns napisao/la:
ha ha ha stvarno kampanja. Šta liu će da smisle još do 24. aprila
Nekog našeg Kotlebu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 08 mar 2016 15:03 #1484

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
kasko napisao/la:
Meni je od pocetka sumnjivo zbog 4 stuba na obalama...

Ček pa zar nema 4 stuba na obalama?
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 08 mar 2016 16:43 #1485

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Da ima ali ja dva nisam shvatao kao noseca, barem do sada. Stubovi 1 i 5 mislim da nisu bitni za statiku:
"Most je oslonjen na pet stubova i
sastoji se od četiri proste grede: spregnutih grednih konstrukcija (rasponi 27,0 i
48,0 m) i čeličnih lučnih konstrukcija (raspona 177,0 i 219,0 m),"

"položaj stubova: centralni stub prema položaju temeljne stope starog mosta, ostali
stubovi prema uslovima na obalama; razmaci stubova 1-2-3-4-5: 27,0 + 178,5 + 220,5
+ 48,0 m;"
Poslednja izmena: 08 mar 2016 16:44 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 08 mar 2016 20:43 #1486

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Baš me zanima šta će Inženjer da nam kaže, nadam se da prati...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 08 mar 2016 22:50 #1487

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8560
  • Primljenih Zahvalnica: 36805
Mislim da nas sve zanima. Meni sad deluje da je Vojvodin PRVI post bio obično trolovanje. Razloge ne znam, mogu da pretpostavljam kao i svi ostali.
Sećam se kada je pravljen most Boška Peroševića (privremeni železničko-drumski), da sam se pitao hoće li izdržati i jednu lokomotivu da pređe preko njega. Vrlo brzo nakon otvaranja sam upoznao mašinovođu koji je prešao probnu vožnju preko mosta, reče mi tada da se jako bojao. Sa njim je bio i inžinjer koji je pravio most. Brzina je tada, kao i sada bila ograničena na nekih 20-30 km/č. On kaže da je znatno brže proterao lokomotivu (ne spektakularno), što je osetio i pitao ga inženjer. Prođoše oni tada i prolaze vozovi i kamioni i dan danas.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 09 mar 2016 14:07 #1488

  • Bridgeboy
  • Bridgeboy's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 77
  • Primljenih Zahvalnica: 281
KASKO:
Da ima ali ja dva nisam shvatao kao noseca, barem do sada. Stubovi 1 i 5 mislim da nisu bitni za statiku:
"Most je oslonjen na pet stubova i


Ne bih se slozio sa ovom konstatacijom, jer obalni stubovi su krucijalni kada je u pitanju prijem horizontalnih sila.
I kao takvi vrlo su bitni za opsti staticki sistem mosta.

Bice lakse da citiram ljude koji su radili projekat novog mosta:

STUBOVI 1 I 5 – STUBOVI NA DESNOJ OBALI
Parovi stubova 1-2 i 4-5 imaju specifična opterećenje koja potiču od horizontalnih reakcija upravno na most koje su u značajnoj meri uvećane zbog nesrazmernog odnosa raspona kontinualnih konstrukcija 1-3 i 3-5. Horizontalne reakcije upravno na most, zbog dispozicionog rešenja konstrukcije mosta (zakošenosti lukova) i sila u glavnim nosačima, izazivaju sva opterećenja na mostu izuzev opterećenja koja su simetrična u vertikalnoj ravni. Poprečno pomeranje konstrukcije krajnjih stubova 1 i 5 koje te reakcije mogu da prouzrokuju po parametru upotrebljivosti kod železničkih mostova, svakako je veoma nepovoljno. Zbog toga su projektom predviđene posebne mere za smanjenje bočne pomerljivosti ovih stubova - zamena nekvalitetnog sloja podlta koja će biti izvedena pre izrade bušenih šipova i odgovarajuće konstruktivno oblikovanje čeonih zidova. Za stubove 2 i 4, koji su opterećeni i drugim velikim reakcijama konstrukcije mosta, čime je uslovljeno i njihovo dispoziciono rešenje, ove horizontalne reakcije upravno na most, ni po jednom parametru nisu merodavne.
Poslednja izmena: 09 mar 2016 14:09 od Bridgeboy. Razlog: Jasniji prikaz
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Novi Žeželjev most 10 mar 2016 14:02 #1489

  • Dalmatinac
  • Dalmatinac's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 133
  • Primljenih Zahvalnica: 194
Blavak napisao/la:
Mislim da nas sve zanima. Meni sad deluje da je Vojvodin PRVI post bio obično trolovanje. Razloge ne znam, mogu da pretpostavljam kao i svi ostali.
Sećam se kada je pravljen most Boška Peroševića (privremeni železničko-drumski), da sam se pitao hoće li izdržati i jednu lokomotivu da pređe preko njega. Vrlo brzo nakon otvaranja sam upoznao mašinovođu koji je prešao probnu vožnju preko mosta, reče mi tada da se jako bojao. Sa njim je bio i inžinjer koji je pravio most. Brzina je tada, kao i sada bila ograničena na nekih 20-30 km/č. On kaže da je znatno brže proterao lokomotivu (ne spektakularno), što je osetio i pitao ga inženjer. Prođoše oni tada i prolaze vozovi i kamioni i dan danas.

Moj poznanik je preko njega terao sinalkov sleper sa crvenim tablama iako mislim da nije dozvoljeno!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 17 mar 2016 12:37 #1490

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Staza na drugom luku je skoro kompletirana:



Dosta aktivnosti na sremskom luku:



I nesto sto sam uocio a nisam video dosad. Deluje kao osnovi za kablove koji su montirani:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, kasko, TurboMaximus, Novajlija, Trpovski, Inzenjer, Blavak, Podbarac

Novi Žeželjev most 17 mar 2016 15:18 #1491

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Dunav pada, pa sipovi srednjeg stuba uskoro izranjaju. Ipak, mislim da nije realan nastavak radova na njemu pre avgusta i jesenjeg vodostaja.
Poslednja izmena: 17 mar 2016 15:18 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 19 mar 2016 16:47 #1492

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Jedna za arhivu, danas
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, Šipadžija, Trpovski, Inzenjer, Blavak, Light

Novi Žeželjev most 24 mar 2016 14:27 #1493

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Na sremskom luku citavom duzinom su postavljene osnove za kablove (metalik boje):

Dakle uskoro sledi montaza kablova.

Inace voda je pala blizu pola metra ispod visine talpi.
Poslednja izmena: 24 mar 2016 15:26 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, TurboMaximus, das ivon, Trpovski, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, Dalmatinac, Nepopravljivi optimista

Novi Žeželjev most 24 mar 2016 21:53 #1494

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: Aktuelno – mart 2016

.




Dragi prijatelji sa Foruma, evo me ponovo posle duže pauze (inače nastale zbog ozbiljnih ličnih problema).
Nastavljam sa komentarima i razgovorima na Forumu u meri koliko to mogu.

Danas ćemo ilustrovati deo aktuelnih radova:
- pripremu za montažu čeličnih cevi oko krajeva kablova vešaljki;
- montažu ploča ispod glava kablova;
- montažu pešačkih staza lučnog mosta 219 m.

Seriju fotosa počinjemo slikama iz vazduha lučnih mostova.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, limanac, kasko, cipacar, sergio-m, TurboMaximus, das ivon, Trpovski, Oniks, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, valjan, nssale, Eldarion, Dalmatinac, Nepopravljivi optimista

Novi Žeželjev most 24 mar 2016 21:55 #1495

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Čelične cevi oko krajeva kablova vešaljki:
Krajevi kablova zaštićemi su čeličnim cevima. Ove cevi su vezane kruto za zatege i lukove.
Na fotosima se vide cevi poređane oko mosta i podignute na most, u pripremi za montažu na zatege i lukove lučnog mosta 177 m raspona (na desnoj obali Dunava).








Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, cipacar, sergio-m, mrnjavi, Dunavski, Bridgeboy, Trpovski, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, valjan, nssale, Dalmatinac, Nepopravljivi optimista

Novi Žeželjev most 24 mar 2016 21:57 #1496

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Ploče ispod glava kablova:
Ploče ispod glava kablova prenose silu iz kablova na ankerne konstrukcije unutar lukova i zatega.
To su vrlo debeli elementi, odatle i teški (do oko 400 kg). Debljina ovih ploča je 90 mm u zategama i 90+90 mm u lukovima.
Na fotosima se vide ploče poređane pored mosta – spremne za preuzimanje, transport do otvora u luku i transport kroz luk uz pomoć neke vrste monoreja. Vidljivi su odlični uslovi za kretanje kroz lukove.










Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kabacum, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, cipacar, sergio-m, mrnjavi, TurboMaximus, das ivon, Bridgeboy, Trpovski, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, nssale i ovaj član ima 2 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 24 mar 2016 21:59 #1497

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Montaža pešačkih staza lučnog mosta 219 m:
Montaža pešačkih staza lučnog mosta 219 m (na levoj obali Dunava) teče bez problema i uskoro se završava. Zavarivanje je takođe u toku.






Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kabacum, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, cipacar, sergio-m, mrnjavi, Duja, sandman, TurboMaximus, Dunavski, das ivon, Šipadžija, Novajlija, Bridgeboy, Trpovski, Oniks i ovaj član ima 12 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 26 mar 2016 12:31 #1498

  • Dalmatinac
  • Dalmatinac's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 133
  • Primljenih Zahvalnica: 194
Jako si nam nedostajao :) Slike su extra.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 26 mar 2016 13:50 #1499

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Bravo :clapping:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 27 mar 2016 08:51 #1500

  • dado28
  • dado28's Avatar
koliko ce novi most imati saobracajnih traka za putnicka vozila, stari je imao dvije, ako je planirano da ovaj novi most bude dio koridora 10 onda bi trebao imati cetiri trake kao za autoput.
Poslednja izmena: 27 mar 2016 08:51 od dado28.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru