Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 22 okt 2017 22:46 #3021

  • Djordje Cvarkov
  • Djordje Cvarkov's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 361
  • Primljenih Zahvalnica: 1486
Novajlija napisao/la:
Prvi utisak koji imam kad ga vidim ovako dugačkog na Dunavu je elegancija. Jedva čekam dekorativnu rasvetu ;) da li možda negde imaju takvi renderi?

Pozdravite Vašu mamu
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, Novajlija, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Light, valjan, AeroDron, slobasum

Novi Žeželjev most 22 okt 2017 23:03 #3022

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
Slazem se sa Rankom, sem politicara koji sa vremena na vreme daju izjave da pokupe neki politicki poen nisam cuo da su inzenjeri i oni koje vode poslove na mostu davali samostalno izjave medijima. Ne vidim nista sporno da je neko pozvao medije u ponedeljak u 12h da kaze da je lansiranje pocelo i objasni ukratko kako ce teci postupak. (ili je zabranjeno davati izjave medijima bez prisustva politicara?) Takodje mogli bi da im date dva pasusa u kojima ce biti ukratko objasnjeno da sem vizuelno sto podseca na stari most po svim ostalim kriterijumima se prilicno razlikuje od starog.

A sem Inzenjera ovde se na prste jedne ruke mogu izbrojati oni koji su direktno ucestvovali u izgradnji mosta, a koji su objavljivali slike i informacije. Ostali prate forum, ali nece nista da kazu/objave, tj licno mislim da pre NE smeju da nista objave, nego sto nece...Znaci problem je u "vrhu komande".

Ovim naravno ne branim novinare, vec samo pokusavam da skrenem paznju da mozda ima problema i na drugoj strani.

Takodje za one koji su se kasnije prikljucili forumu, a i za one koji su zaboravili...Na mostu su sto ja znam zivot izgubila dva radnika (jedan ronilac na pocetku izgradnje recnog stuba i jedan radnik prilikom postavljanja armature), a jedan je tesko povredjen. Njih verovatno niko nece pomenuti, a mozda bi trebalo da kada sve bude gotovo da se kaze da su nazalost neki radnici i poginuli prilikom izgradnje!

Nadam se da ovim nikog nisam naljutio/uvredio. Ovo je samo moje vidjenje stvari i necu produzavati potencijalnu raspravu. Hvala svima koji objavljuju informacije, fotografije, snimke, pisu komentare gde izrazavaju zahvalnost svim ucesnicima foruma, daju zahvalnice, postavljaju pitanja, dele misljenja itd. :)
Hvala i onima koji su samo nekoliko puta rekli neku poverljivu informaciju iako su to mogli uraditi mnogo vise puta, ali valjda i oni imaju svoje razloge :)


U svakom slucaju, najbitnije je da je most prelep i da ce uskoro zasijati u svom punom sjaju!
Slede slike sa tvdjave, a u kadru naravno most! :)









Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, RM77, Novajlija, sasar, Inzenjer, Blavak, Light, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, kuburicsrdjan, Savke, zeljolaki, miligor, slobasum

Novi Žeželjev most 22 okt 2017 23:22 #3023

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
možda neki naš forumaš


KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 22 okt 2017 23:23 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 okt 2017 23:26 #3024

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 305
  • Primljenih Zahvalnica: 817
Ja bih se takođe zahvalio svim forumašima koji su svih ovih godina "direktno" prenosili dešavanja sa gradilišta. Na forumu sam član od samong nastanka istog.
Slabije postujem ali svakodnevno pratim forum, posebno ovu temu!
Izgradnja mosta je predhodnih meseci vrlo dobro ispraćena u odnosu na period kada nam je inzenjer "nestao" neko vreme sa foruma.

Uglavnom, ima tu još posla i vidimo se na mostu uskoro! :) :banana:

Poslednja izmena: 22 okt 2017 23:38 od tetris.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, mrnjavi, Duja, Novajlija, sasar, Inzenjer, Blavak, valjan, AeroDron, kuburicsrdjan, zeljolaki, slobasum

Novi Žeželjev most 23 okt 2017 00:45 #3025

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2017-10-23; Odgovori na pitanja.


Hvala još jednom svim forumašima na pohvalama i čestitkama.
Lepše i od pohvala, ma koliko lično prijale, je opšta zdrava i konstruktivna atmosfera na Forumu, (dosadih već sa ovom konstatacijom), prava oaza na našim sajtovima.

Sada odgovori na pitanja postavljena u međuvremenu. Neki odgovori uveliko kasne i ja se izvinjavam autorima pitanja zbog toga. Pošto sve ovo pišem kasno uveče kad jedino nađem vremena, a svi dani tokom lansiranja je su bili zauzeti, priznaćete, važnijim – samim lansiranjem, onda je zakašnjenje bilo neminovno.

Pitan
je:
Pitanje i više odgovora za silu guranja mosta tokom lansiranja.
Odgovor:
Lansiranje oba lučna mosta je završeno. Na fotogarfijama se donekle moglo uočiti kako je sve to teklo. Dakle, tokom transporta mostova na obali korišćene su sanke. Set sanki raspoređen nazad je guran horizontalno postavljenim hidrauličkim presama. Sila guranja = Sila trenja na spoju sanke/staza = Težina mosta x Koeficijent trenja sanke/staza = G µ.
U slučaju većeg lučnog mosta: G = 64000 kN (6400 t sile u starim merama). Koeficijent trenja varira u granicama µ = 0,03 – 0,06 (za kontakt: nerđajući čelik/teflon). Da bi se trenje svelo na minimum staza je premazivama posebnim stredstvom za olakšanje klizanja, tj. smanjenje trenja. Veće trenje je na samom početku guranja, a onda se naglo smanjuje kad most krene. Prema tome sila guranja jkoja e bila najveći deo vremena F = G µ = 64000 x 0,03 = 1920 kN (192 t). Na jedne sanke je padalo F/4 = 480 kN (48 t). Realno trenje je bilo čak i manje na nekim delovima staze!

Pitanje:
kuburicsrdjan #2948: Pa mi smo racunali samo silu potiskivanja, a zaboravili smo da sa druge strane ima vucna sila, na sajlama i cekrcima i onom vitlu na barzama.
Odgovor:
Ne, nema je, (odnosno nije bilo).
Užad na prednjem kraju beterije pontona služila je samo za držanje pravca. Potezanjem užadi, koje deluje bočno na pontone, pontoni se bočno pomeraju I koriguju prostorni položaj mosta tokom lansiranja, a pogotovo na njegovom kraju – kad je most bio iznad centralnog stuba. Preciznost firme ALE na lansiranju većeg luka je bila neverovatna: u osnovi samo 8 mm odstupanja od projektovanog položaja, po visini samo 20 mm odstupanja!
Kao što rekoh u prethodnim postovima, i ti poslednji milimetri će biti doterani, tačno na projektovane mere!

Pitanje:
Kasko, #2954: Kako se tacno odvija manevrisanje barzom? To mi deluje kao najkompleksniji deo lansiranja?
Odgovor:
Već je prethodno odgovoreno: bočno postavljenom užadi ankerovanom za ankerne konstrukcije na obali, odnosno vezivanjem užadi za stubove Privremenog mosta.
Same ankerne konstrukcije na obali su ozbiljno projektovane i izvedene, kao da će tu biti narednih decenija, a ne samo dva meseca. Sila čupanja na koju su projektovane je bila 1000 kN (100 tona), što je velika vrednost, ali i razumljiva s obzirom na delovanje vetra na most u ekstremnim uslovima.

Pitanje:
kuburicsrdjan #3017: Pitanje za Inzinjera. Za koliko je realno da se most skroz zavrsi od sada, ne mislim na pristupne saobracajnice nego sam most, beton, ograde, skidanje TCL, farbanje, rasveta, stavljanje tucanika i koloseka, asfaltiranje, probni testovi?
Odgovor:
Nezahvalno je govoriti u tuđe ime. To je stvar Izvođača, odnosno njegovih ugovora sa podizvođačima za pojedine radove, što – naravno – ne mogu da znam.
Za mene lično asfaltiranje je najveća nepoznata. Iako nisam nikakav specijalista za asfalte i slične putarske discipline, znam da kiša i niske temperature onemogućavaju asfaltiranje, a ulazimo uparavo u takvo doba godine. Pretpostavljam da bi recimo mart naredne godine mogao biti realan, možda i ranije sa povoljnim veremenskim uslovima.
Pored asfaltiranja veoma zavisni od atmosferskih uslova (temperatura, vlažnost vazduha) su i radovi postavljanja hidroizolacije na kolovozima i pešačkim stazama, kao i završni radovi na zaštiti od korozije. Ta te radove kritične vrednosti su +5oC, odnosno 80% valžnosti vazduha.


Pitanje:
kuburicsrdjan #3024:
Jos jedno pitanje za Inzinjera, hoce li biti ova penjalica na most za bicikliste i pesake?
Odgovor:
Bočna stepeništa na krajevima mosta nisu bila predmet Glavnog projekta konstrukcije mosta. Pretpostavljam da su obuhvaćena projektom/izvođenjem pristupnih saobraćajnica.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, Blavak, Posmatrac, Mikins, Eldarion, AeroDron, DL, kuburicsrdjan, Savke, slobasum

Novi Žeželjev most 23 okt 2017 10:05 #3026

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8561
  • Primljenih Zahvalnica: 36809
Karte su bile u pretprodaji. Da li će biti skuplje na sam dan otvaranja?

Žeželjev most još nije otvoren za pešake

Žeželjev most trebalo bi da bude otvoren za pešake sredinom novembra prema najavi političara.
KOMENTARI 0
NOVI SAD 23.10.2017. | 09:08 > 09:45
Žeželjev most još nije otvoren za pešake Foto: Dragan Gojić
Lukovi mosta sa sremske i bačke strane spojeni su prošle nedelje, odnosno samo su navučeni na stub na sredini Dunava, a tek narednih dana će uslediti njegovo konačno spajanje.

Most još uvek nije bezbedan za prelaz pešaka, te se građani savetuju da ne pokušavaju da prelaze sa jedne na drugu stranu grada, čak i ako uspeju da preskoče ogradu gradilišta i nekako se popnu na konstrukciju. Pri tome radnici su na gradilištu, i trebalo bi da spreče svakog kome takva ideja padne na pamet. Naime, pojedini mediji su objavili da je most otvoren za pešake, što nije tačno.


Železnički saobraćaj trebalo bi da bude u funkciji eventualno na proleće, kad se pčekuje da će most biti u punoj funkciji, poručio je pokrajinski premijer Igor Mirović. On je, u društvu ministarke saobraćaja Zorane Mihajlović i šefa delegacije EU u Srbiji Sema Fabricija, obišao radove na Žeželjevom mostu i svi zajedno su simbolično prošetali njegovom dužinom. To, međutim, ne znači da je most otvoren za pešake.

Detaljnije čitajte OVDE.
Autor: 021.rs

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/174254/Z...voren-za-pesake.html
Poslednja izmena: 23 okt 2017 10:06 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Novajlija, Eldarion, kuburicsrdjan

Re:Novi Žeželjev most 23 okt 2017 13:43 #3027

  • kuburicsrdjan
  • kuburicsrdjan's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 84
  • Primljenih Zahvalnica: 255
A moj komentar na 021 da generalno svi mediji objavljuju poluinformacije i da se nisu udostojili da tacno napisu o novom mostu i o projektantima, su odbacili i nisu uvrstili u komentare. Mozda ce i ubaciti kad bude bajata vest. Sramno

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer, Blavak

Re:Novi Žeželjev most 23 okt 2017 14:44 #3028

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1177
  • Primljenih Zahvalnica: 2333
Sad je Radio Signal na svojoj FB stranici objavio:
Lukovi jesu spojeni, ali most još uvek nije otvoren za pešake. Kako smo nezvanično saznali možda za desetak dana Žeželjev most bude otvoren za pešake. #novisad #novosadski #zezeljevmost #radio #signal
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, kuburicsrdjan

Re:Novi Žeželjev most 23 okt 2017 22:56 #3029

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ljudi, pa to su budalastine. Ni backi deo mosta na suvom nije na mestu a kamoli pristupni put kojim bi se pesaci popeli na njega. Ko je lud da pusta pesace u zonu gradilista i rizikuje bezbednost radova
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: ranko su ns, Inzenjer, Blavak, zeljolaki, slobasum

Re:Novi Žeželjev most 23 okt 2017 23:20 #3030

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8561
  • Primljenih Zahvalnica: 36809
kasko napisao/la:
Ko je lud da pusta pesace u zonu gradilista i rizikuje bezbednost radova

Političari i njihove ulizice (poslušnici po novom).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 24 okt 2017 00:33 #3031

  • lionking
  • lionking's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 32
  • Primljenih Zahvalnica: 254
Pre svega svaka cast ekipi koja je pratila ceo dogadjaj iz sata u sat vrlo pomno i detaljno, nazalost nisam imao vremena da dodjem da vam pomognem, ali evo od mene jedna fotka iz malo drugacijeg ugla i drugacijeg doba dana

Poslednja izmena: 24 okt 2017 00:37 od lionking.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Cookie, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Brane, Šipadžija, Novajlija, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, valjan, Eldarion, AeroDron i ovaj član ima 6 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 24 okt 2017 03:46 #3032

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
lionking napisao/la:
Pre svega svaka cast ekipi koja je pratila ceo dogadjaj iz sata u sat vrlo pomno i detaljno, nazalost nisam imao vremena da dodjem da vam pomognem, ali evo od mene jedna fotka iz malo drugacijeg ugla i drugacijeg doba dana


Lave ti li si ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: lionking

Re:Novi Žeželjev most 24 okt 2017 07:04 #3033

  • Šipadžija
  • Šipadžija's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 24
  • Primljenih Zahvalnica: 178
Hvala svima koji su ispratili događaj do detalja. Imao sam osećaj kao da sam na licu mesta.

Jedino me malo brine slab odziv publike na obalama. Verujem da je većini Novosađana gradnja ovog nesvakidašnjeg objekta dozlogrdila. Kada je građen MD most, atmosfera je bila blago rečeno pozorišna, a može se reći više fudbalska.

Послато са E6533 уз помоћ Тапатока
Od svega što čovek u životnom nagonu podiže i gradi, ništa nije u mojim očima bolje i vrednije od mostova.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 24 okt 2017 11:14 #3034

  • lionking
  • lionking's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 32
  • Primljenih Zahvalnica: 254
Šipadžija napisao/la:

Jedino me malo brine slab odziv publike na obalama. Verujem da je većini Novosađana gradnja ovog nesvakidašnjeg objekta dozlogrdila. Kada je građen MD most, atmosfera je bila blago rečeno pozorišna, a može se reći više fudbalska.

Cemu da se raduju ? Skadru na Bojani koji zbog politickih prepucavanja se zida 3 puta duze od najavljenog i planiranog ? Pa od 2013. Svaka 3 meseca smo slusali kako ce biti gotov i samo sto nije, svaka cast ljudima koji su ovo konacno priveli u zavrsnu fazu , al ceo proces gradnje sa svim prepucavanjima ko koga placa i menjanjem firmi je sramotan i zalostan, da smo u Japanu od onih ostatak starog mosta do novog sa svim saobracajnicama i zelenilom pored bi proslo vrv manje od godinu dana
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 24 okt 2017 12:52 #3035

  • amaNS
  • amaNS's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 3
  • Primljenih Zahvalnica: 15
@inzenjer

Vezano za "novinarstvo",
pogledao sam snimak koji je clan Бојовићев мост postavio u poruci #2992 sa predavanja projektanta mosta gospodina Bojovica gde on prisutnima saopstava cinjenicu da su ovde postovani evropski standardi i norme koje treba lucni most za zelezniki saobracaj da ispuni (tj. projektant da ispostuje), ispisani na oko 5000 strana. Kada bi se u novinarstvu zahtevali odredjeni uslovi na recimo samo 500 strana, svet bi bio drugaciji a i ova nasa vesela drzavica. Dakle, u svetu jos postoji vrlo mali broj medija od poverenja i novinara koji profesionalno, eticki i moralno rade svoj posao a kod nas, nisam siguran da li ih uopste ima, mozda neki alternativci, marginalci (po broju publike kojoj pristupaju, ne po kompetenciji i stucnoj etici) iz usko strucnih casopisa, malih "nezavisnih" medija ili slicno... PS - trudim se da ne pratim medije pa samim tim ne znam situaciju ali ono malo sto vidim je grozota, zlo i naopako.

Paralelno s prethodnom o novinarstvu ide i prica o kvaliteu javnih gradjevinskih radova. Da se nisam interesovao za ovaj projekat u nekoj vecoj meri od prosecnog pratioca medija ne bih saznao ni deo informacija koje su na ovom forumu. Ovde sam razuveren da ce i novi Bojovicev most biti uskladjen s nasim "standardima i normama" koje su vidljive npr. na autoputu - novoizgradjeni deo NS-BG, mostu preko kanala DTD i nadvoznjaku preko pruge na Bul. evrope na izlazu ka autoputu i moglo bi se nabrajati u nedogled. Poenta je da svugde gde nas EU ne uslovi, mi sami cemo pokrasti, sje*ati, osr*ti.

Jos jednom, svaka cast za sve majstore i strucnjake, posebno one iz nocnih i produzenih smena, koji su radili i rade ovaj most!
Poslednja izmena: 24 okt 2017 12:54 od amaNS.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, kasko, Inzenjer, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, Бојовићев мост, kuburicsrdjan, slobasum

Novi Žeželjev most 25 okt 2017 11:07 #3036

  • Gliga
  • Gliga's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 19
  • Primljenih Zahvalnica: 337
Ostao sam vam dužan kompletiran video lansiranja i spajanja velikog luka. Pošto sam sinoć do kasnih časova bie vredan i montirao sada koristim priliku da to ispravim :)



Čisto radi preglednosti, ispod je i video snimljen tokom navlačenja manjeg luka. Da bude sve na jednom mestu.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, kasko, cipacar, codara, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Brane, Novajlija, sasar, Inzenjer, Oniks, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, mdinic, Dalmatinac i ovaj član ima 9 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 25 okt 2017 11:14 #3037

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
e neka si radio do kasnih časova. Trud se isplatio, prelepo.
Rekao bi profesionalno :okay:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski, Inzenjer, AeroDron, kuburicsrdjan, Gliga, zeljolaki

Novi Žeželjev most 25 okt 2017 17:58 #3038

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Pitanje za Inžinjera:
Usled čega mali sremski most još uvek nije na svom mestu, nego stoji izdignut?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 26 okt 2017 16:35 #3039

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Fantasticni su momenti u kojima se vidi kako se luk kretao i u stranu, a da je ipak ostao na nosacima (na kopnu). Koja koordinacija sila je potrebna da bi ostao u pravcu na reci... neverovatno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski

Re:Novi Žeželjev most 27 okt 2017 15:06 #3040

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Trenutni status od mene

Beki je pitao zašto mali sremski nije spušten. Rekao bih da je to zbog obijanja betona koje je u toku.
Poslednja izmena: 27 okt 2017 15:16 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, mrnjavi, tetris, sasar, Inzenjer, Blavak, Light, valjan, Eldarion, AeroDron, kuburicsrdjan, Kajpers_belt, slobasum
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru