Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Re:RE: Novi Žeželjev most 02 nov 2017 19:46 #3061

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
mrnjavi napisao/la:
AeroDron napisao/la:
Svidja mi se video naročito ovi snimci sa dronom :whistle: :clapping: ^^ gran video - gracias Azvi
Jesu li ti maznuli snimke?

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Nisu - Azvi je jako ozbiljna firma - zvali me na sastanak i kupili video :okay: :whistle: :cheers:
Poslednja izmena: 02 nov 2017 19:50 od AeroDron.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, ranko su ns, kasko, Brane, sasar, Blavak, Bogdus, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, kuburicsrdjan, Kajpers_belt, Savke, slobasum

Novi Žeželjev most 03 nov 2017 12:11 #3062

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
E baš lepo :cheers:
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 03 nov 2017 15:40 #3063

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slike od danas
Mali mostić sa Novosadske strane je spreman za pokret do velikog luka - samo da se sklone poprečne sanke .

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, mrnjavi, sasar, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Mikins, Light, valjan, kuburicsrdjan, Kajpers_belt

Re:Novi Žeželjev most 03 nov 2017 16:43 #3064

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
kuburicsrdjan napisao/la:
Kad smo ga cekali ovoliko mozemo jos malo, stvarno je puno vremena izgubljeno, ali to je nasa realnost. Vidimo svi da je nemoguce uraditi pristupne saobracajnice dok se Azvi ne skloni, radovi se hvala bogu blize kraju, pa cemo se narednog leta vozati po mostu, nadam se.
Ja sam jednom pitao na forumu, kako ce da naprave probu sa dva koloseka, hoce li biti i prosiren prilaz daleko pre mosta i napravljena skretnica ili neki budz neposredno kod mosta, nisam dobio odgovor.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
Hm, do Tekelijine ulice, pruga ima dva koloseka, a to je 1km od mosta. Možda produže prugu do momenta testiranja opterećenja?

Poslednja izmena: 03 nov 2017 16:50 od Novajlija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: valjan, AeroDron, kuburicsrdjan, slobasum

Re:RE: Re:Novi Žeželjev most 03 nov 2017 20:29 #3065

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Kajpers_belt napisao/la:
kuburicsrdjan napisao/la:
Kad smo ga cekali ovoliko mozemo jos malo, stvarno je puno vremena izgubljeno, ali to je nasa realnost. Vidimo svi da je nemoguce uraditi pristupne saobracajnice dok se Azvi ne skloni, radovi se hvala bogu blize kraju, pa cemo se narednog leta vozati po mostu, nadam se.
Ja sam jednom pitao na forumu, kako ce da naprave probu sa dva koloseka, hoce li biti i prosiren prilaz daleko pre mosta i napravljena skretnica ili neki budz neposredno kod mosta, nisam dobio odgovor.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
Hm, do Tekelijine ulice, pruga ima dva koloseka, a to je 1km od mosta. Možda produže prugu do momenta testiranja opterećenja?

Fali drugi nadvožnjak na usponu na most sa obe strane. Skretnica je jako skupa priča da bi se ugradjivala I nabavlja samo za ovaj slučaj ako je ikako i moguće ugraditi je na samom mostu.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: valjan, kuburicsrdjan, Kajpers_belt

Novi Žeželjev most 03 nov 2017 21:37 #3066

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Gledam ovaj plan petlje sa pertrovaradinske strane. Ako se nevaram, crvene linije predstavljaju trasu pruge. Linije prelaze iznad mesta na kom piše da će se nalaziti nadvožnjak (čini mi se da piše podvožnjak). Ne mogu baš da procenim da li je to na mestu postojećeg ili bliže mostu, ali u svakom slučaju minimalno jedan nadvožnjak sa te strane treba da naprave prema ovome što se vidi sa slike. Predpostavljam da je onda isti scenario i na bačkoj strani, tj. izgradnja barem još jenog nadvožnjaka za vozove, što po meni najracionalnije rešenje, da bi oba koloseka na mostu funkcionisala adekvatno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kuburicsrdjan

Re:Novi Žeželjev most 04 nov 2017 12:31 #3067

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Još malo


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Light, valjan, AeroDron, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 04 nov 2017 12:35 #3068

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Divno jesenje jutro. Prilazni mostić kreće se i to veoma brzo.
Čovek ide ispred njega i podmazuje šine na savim klasičan način, koristeći kantu sa nekakvom mašću, ili možda teflonom, i krpu :-)







Slikano prema jugu, kontra od sunca, ali samo sa te strane se vidi lako, iz kola.

Imam i video zapis na kom se lepo vidi kretanje u odnosu na neke predmete u blizini, ali slikano iz ruke, bez stalka, nije reprezentativno.

U okolini mosta nekoliko ljudi sa foruma sa svojom opremom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, ranko su ns, kasko, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Light, valjan, AeroDron, kuburicsrdjan

Re:Novi Žeželjev most 04 nov 2017 12:55 #3069

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Propuštena je šansa da se Venizelisova izmesti u pravcu mosta i uz prugu. I to je bila velika nauka i filozofija, pa cemo imati krivinu u pravcu mosta

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sasar, Inzenjer, Blavak, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron, kuburicsrdjan

Re:RE: Novi Žeželjev most 04 nov 2017 14:03 #3070

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Kajpers_belt napisao/la:
Gledam ovaj plan petlje sa pertrovaradinske strane. Ako se nevaram, crvene linije predstavljaju trasu pruge. Linije prelaze iznad mesta na kom piše da će se nalaziti nadvožnjak (čini mi se da piše podvožnjak). Ne mogu baš da procenim da li je to na mestu postojećeg ili bliže mostu, ali u svakom slučaju minimalno jedan nadvožnjak sa te strane treba da naprave prema ovome što se vidi sa slike. Predpostavljam da je onda isti scenario i na bačkoj strani, tj. izgradnja barem još jenog nadvožnjaka za vozove, što po meni najracionalnije rešenje, da bi oba koloseka na mostu funkcionisala adekvatno.
Nisu to samo dva nadvožnjaka već nasip na celoj trasi, pa dalje prema stanicama

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 04 nov 2017 21:17 #3071

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
Danasnje stanje :)

-vadi se preostala gvozdjurija iz Dunava (na splavu pored su ostaci sipova)


-Rucno se slaze kamenje na nasipu


-Stanje oko 10h


-Nekih 4-5h kasnije, mostic je na svojim konacnim koordinatama samo jos da se spusti na stubove :)


-Ovde se vidi put koji je mostic presao da bi se pridruzio jednoj velicanstvenoj celini :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, Novajlija, sasar, Bridgeboy, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, Dalmatinac, AeroDron, DL i ovaj član ima 3 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 05 nov 2017 11:50 #3072

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slike od 05.11.2017
Jedna slika i sa druge strane

Sklanjaju i zadnju sanku


Jedan pogled na most

Jedino prevozno sredstvo na mostu

Odvajaju i zadnji sivi pomoćni stub od velikog luka
Poslednja izmena: 05 nov 2017 13:59 od limanac. Razlog: pogrešna godina
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, sasar, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, mdinic, MVBG1, DL, kuburicsrdjan, Kajpers_belt

Novi Žeželjev most 05 nov 2017 20:39 #3073

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
Jos sam davno primetio da na nizvodnoj strani ima ovaj "zub" dok na uzvodnoj nema, verovatno sa razlogom?


Da li je u pitanju greska? (malo verovatno) ili je namerno tako uradjeno da bi se stavilo ovo sto mozete videti na narednoj slici :)

Takodje zanima me sta je to i zasto se nalazi samo na jednoj strani? Kao i zasto toga nema na sremskoj strani?

Otkako je spusten pristupni mostic na sremskoj strani polako se nazire konacan izgled kako ce most izgledati kada mu se budemo priblizavali


Imam jos jedno pitanje :)
Zasto se ovaj beton razbija? (i to i nedeljom posle podne) Zar nije mogao da posluzi kao "temelj" ispod buducih saobracajnica?


Jos da se spuspi backi mostic pa cemo imati malo manje od 500m ograde i nizu :)


Svi pomocni stubovi su odvojeni od luka tako da su sada vesaljke ponovo u "pravoj" funkciji :) Napisao sam pod navodnicima, posto ce pravu funkciju dobiti tek kada most bude u funkciji i kada bude bio verovatno i par hiljada tona tezi
Takodje I danas se na sremskoj strani slagao kamen na nasipu, ali slika je prakticno ista kao i juce sto sam kacio, samo je jedan onaj segment vise slozen :)
Poslednja izmena: 05 nov 2017 20:47 od Posmatrac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, sasar, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, valjan, mdinic, AeroDron, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 06 nov 2017 01:04 #3074

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2017-11-06; Odgovori na pitanja.


U međuvremenu se za lansiranje mosta u Novom Sadu čulo širom sveta! Snimci Aerodrona naročito, ali i Glige uradili su veliki posao na popularizaciji i naših firmi, kao bitnih učesnika ovog velikog tehničkog poduhvata. Dva građanina – pojedinca su, o svom trošku, uradili mnogo na populariziciji i naše tehnike, grada Novog Sada, a – može se slobodno reći – i države u celini. Država sama – ništa!

Inženjeri – građevinski konstruktori širom sveta - pomno prate sve događaje ove vrste i reaguju. Tako su projektanti ovih dana primili čestitke kolega iz Nemačke, Holandije, Italije, Španije, Norveške, Rumunije, Bugarske, Kanade, Kine čak (svetski vodeće zemlje u mostogradnji), ...

A sada malo o pitanjima o odgovorima i još po nečem …

Pitanje:
kuburicsrdjan: “Ja sam jednom pitao na forumu, kako ce da naprave probu sa dva koloseka, … .”

Odgovor:
Na probnom opterećenju mosta biće opterećena oba koloseka i obe drumske trake.
Kolosek br. 1 se nastavlja na postojeći kolosek. Kolosek br. 2 biće izgrađen na mostu, a van mosta onda kad bude građen drugi kolosek na pruzi Beograd-Novi Sad-Državna granica sa Mađarskom. To u svakom slučaju ne može da bude u vreme probnog opterećivanja mosta. Zato će se uraditi privremeni priključak koloseka br. 2 na kolosek br. 1, van mosta i samo za potrebe testa probnim opterećenjem.
O samom testu probnim opterećenjem govorićemo detaljno kasnije.


Pitanje:
Lionking: “… da li neko zna sta se i kada desava sa ovim "privremenim" zeleznickim mostom?”

Odgovor:
Privremeni železnički most, koliko znam, ostaje vlasništvo države, tj. Železnica Srbije kao firme zadužene za njegovo skladištenje i čuvanje.
Nije mi poznato ima li ikakvih razmišljanja upotrebe mosta na drugoj lokaciji.


Pitanje:
Na drugim forumima se, preko NSBuilda, prate sva dešavanja na mostu u Novom Sadu.
Jedan građanin pita forum na kome učestvuje, “… dali će most biti bučan, pošto je šupalj?”
Odgovorimo i na ovo pitanje, bez obzira što nije postavljeno na našem Forumu.


Odgovor:
Most neće biti bučan.

Što se tiče drumskog saobraćaja, buka će biti kao na bilo kom drumskom mostu sa dve saobraćajne trake. Manja, po mom mišljenju, od buke na Privremenom mostu. Sam most neće odavati nikakve šumove, vozila će se kretati normalnom brzinom, a ne u niskom stepenu prenosa i sa puno startova motora kao sada.

Železnica će se kretati po koloseku položenim na tucanički zastor, debljine i veće nego što to tehnički zahtevi Nemačkih železnica traže. (Tehnički uslovi Nemačkih železnica, inače veoma brojni i zahtevni, bili su propisani, uz Evropske norme, Projektnim zadatkom Železnica Srbije za projektovanje mosta.)
Pomenuti tehnički uslovi zahtevaju tucanički zastor ispod koloseka. Koloseci položeni direktno na konstrukciju mosta, nisu dozvoljeni. Po istim tehničkim uslovima nije potrebna gumena prostirka ispod tucanika ako je brzina vozova V ≤ 160 km/h. Ova prostirka se postavlja prevashodno zbog smanjenja mogućnosti lomljenja zrna tucanika, dok je sekundarni efekt i smanjenje buke. Na mostu u Novom Sadu, gumena prostirka ispod tucanika nije potrebna, gleadno po tehničkim zahtevima. Ipak je predviđeno njeno postavljanje, tako da će nivo buke biti još niži, a i niži od nivoa buke na starom mostu.


Fotosi:
Otkad su dva lučna mosta prešla reku i srela se na centralnom stubu, na Forumu je objavljeno mnogo fotografija, a neke od njih su izuzetno dobre, (npr. Aerodron, tetris, kasko, A. Milutinović, …). Iako je most u gradnji, prikazuju njegovu lepotu, čak i ovako nezavršenog.

Pogledajmo, međutim, kako sada izgleda unutrašnjost konstrukcije. Sećamo se fotosa iz oktobra 2014, kad su segmenti lukova i greda koje povezuju lukove bili na zemlji i čekali podizanje.
Na fotosima 1 i 2 vidi se unutrašnjost lukova, na fotosima 3 i 4 zatega.

Očigledna je perfektna geometrija konstrukcije i zaštita od korozije unutar konstrukcije. Radnici Antikora kao podizvođača za radove zaštite od korozije odlično su obavili svoj posao. Unutrašnjost konstrukcije je čista kao apoteka, a krem boja zaštite od korozije odbija svetlost i čini unutrašnjost lukova i zatega vrlo svetlim i pogodnim za obilazak službenog osoblja.

Kod ulaza u lukove vidljiv je ekran sa vrednostima sila u reprezentativnom struku svakog kabla, kao i trenutnu temperaturu struka.
(Reprezentativni struk kabla je onaj koji je odabran za ugradnju senzora za merenje sile u struku. Vrednost sile u kablu se dobija množenjem sile u reprezentativnom struku sa brojem strukova = 55.)
Čitanja svih senzora reprezentativnih strukova mogu se obaviti i na sistemu za monitoring mosta. Tako je moguće praćenje rada konstrukcije preko Interneta, sa mesta udaljenog kilometrima od mosta. Ovakav sistem za monitoring mosta prvi put se primenjuje u Srbiji! U svetu ih ima na mnogim mostovima, mada ni tamo broj mostova sa opremom za monitoring nije veliki.

Završeci kablova su još uvek sa strukovima dužine pri montaži, dakle mnogo dužim nego što će to biti finalno. Skraćenje strukova i njihovo oblaganje voskom unutar zaštitne kape obaviće se posle konačne odluke, pre svega projektanta mosta, da li je potrebna korekcija sila u kablovima, ili ne.







Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: solimns, Buck, kasko, mrnjavi, Duja, Brane, jiggy, sasar, Bridgeboy, Blavak, Billy, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron, MVBG1, DL, kuburicsrdjan i ovaj član ima 4 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 06 nov 2017 01:06 #3075

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
....mala zbrka oko slika, sada ispravka ...

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Brane, jiggy, Novajlija, sasar, Bridgeboy, Blavak, Billy, Mikins, Light, Djordje Cvarkov i ovaj član ima 10 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 06 nov 2017 16:41 #3076

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Mislim da nisam imao priliku da se zahvalim Inženjeru do sad, pa bih iskoristio ovo da se ujedno zahvalim za neiscrpno bogaćenje raznim zanimljivim podacima zbog kojih znamo most "inside out". :D

Koja je maksimalna brzina železničkog saobraćaja na ovom mostu? (konkretno za putničke vozove)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 10 nov 2017 15:48 #3077

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slike od danas - Sremska strana


Šalovanje na Novosadskoj strani

Otklanjaju sve što je višak na pomoćnom mostu

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, Novajlija, sasar, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Mikins, Light, valjan, DL, kuburicsrdjan, Kajpers_belt, slobasum

Re:Novi Žeželjev most 10 nov 2017 19:46 #3078

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Koliko se sećam, pruga i signalizacija se rade za 100km/h

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 11 nov 2017 16:07 #3079

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Današnje stanje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, sasar, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, valjan, kuburicsrdjan, slobasum

Novi Žeželjev most 11 nov 2017 16:15 #3080

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
neobuscitta napisao/la:
Koja je maksimalna brzina železničkog saobraćaja na ovom mostu? (konkretno za putničke vozove)

Izdvojio bih 4-tu tacku na narednoj slici koja kaze da je za putnicke vozove 160km/h dok je za teretne 120km/h



Most spreman za izdizanje, da bi konacno legao na mesto :)




Deo nasipa najblizi Dunavu skoro gotov (a u pozadini se radi punom parom)


Sto je juce na Aerodronovoj fotki bilo u komadu, danas je razbijeno u paramparcad :rock:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Novajlija, sasar, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, valjan, AeroDron, DL, kuburicsrdjan, slobasum
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru