Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Re:Novi Žeželjev most 11 feb 2018 20:05 #3401

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Teren ne deluje spreman za ugradnju skretnice ovih dana
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 11 feb 2018 20:20 #3402

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
I ja mislim da nije spremno barem ne još - i mene to interesuje što je Kasko pitao !
Evo slike od nove pruge koje će se postavljati na mostu





još jedna mašina
Poslednja izmena: 11 feb 2018 20:36 od AeroDron. Razlog: greškica
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, das ivon, Zex021, Novajlija, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Posmatrac, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion i ovaj član ima 4 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 11 feb 2018 23:32 #3403

  • zeljolaki
  • zeljolaki's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 127
  • Primljenih Zahvalnica: 231
Pizanje za inzenjera: Zasto se pri projektovanju pruge islo na varijantu postavljanja koloseka na tucanicki zastor a ne direktono na AB podlogu ,sto je standard za pruge velikih brzina ?
Mislim da bi tako dobili prugu sa duzim intervalima odrzavanja a ujedno bi smanjili i stalno opterecenje mosta .
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 12 feb 2018 12:59 #3404

  • Milić
  • Milić's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 18
  • Primljenih Zahvalnica: 146
Da dam instant odgovor dok Inženjer ne bude detaljnije objasnio.
Nisam baš mnogo upućen u propise za pruge, ali mislim da je Inženjer pisao o tucaničkom zastoru i pomenuo da je po DIN-u neophodno da se tako izvede. Zastor prima sve udare od vozova i omogućava da šine "rade" nezavisno od mosta.
Druga prednost je to što se prolaskom voza stvara neuporedivo manja buka nego kod direktnog polaganja pragova na čelik (posebno značajno za grad). Setimo se Novog železničkog mosta u Beogradu.
Poslednja izmena: 12 feb 2018 13:00 od Milić.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Inzenjer, Djordje Cvarkov, AeroDron, zeljolaki

Novi Žeželjev most 12 feb 2018 22:25 #3405

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 796
  • Primljenih Zahvalnica: 1915
Inženjer, hvala na detaljnom odgovoru. Sada je jasnija cela operacija oko opterećenja mosta.

Što se tiče ugradnje skretnica, sa sremske strane je teren pomalo i spreman. Tačnije, nasuli su šljunak do samog koloseka i verujem da bi mogla da se ugradi skretnica. Sa bačke strane je teren takav da ne trebaju posebne pripreme jer nasip ide uz sam kolosek pa se može lako ugraditi skretnica.
No, ono što je bitno, to je da je zatvor pruge zbog ugradnje skretnica pomeren na 19.02.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Novi Žeželjev most 12 feb 2018 23:07 #3406

  • zeljolaki
  • zeljolaki's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 127
  • Primljenih Zahvalnica: 231
Milić napisao/la:
Da dam instant odgovor dok Inženjer ne bude detaljnije objasnio.
Nisam baš mnogo upućen u propise za pruge, ali mislim da je Inženjer pisao o tucaničkom zastoru i pomenuo da je po DIN-u neophodno da se tako izvede. Zastor prima sve udare od vozova i omogućava da šine "rade" nezavisno od mosta.
Druga prednost je to što se prolaskom voza stvara neuporedivo manja buka nego kod direktnog polaganja pragova na čelik (posebno značajno za grad). Setimo se Novog železničkog mosta u Beogradu.

Resenje iz Minhena, firma:
OBERMEYER Planen + Beraten GmbH

Poslednja izmena: 12 feb 2018 23:17 od Novajlija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sasar, Inzenjer, Blavak, Light, AeroDron

Novi Žeželjev most 13 feb 2018 20:51 #3407

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-02-13; Odgovori na pitanja.


Pitanje, darkangel #3394:
Konkretno koji vodovi su predviđeni da budu postavljeni (strujovod, toplovod, gasovod ili možda nešto drugo)?”

Odgovor:
Most nosi i dosta instalacija: 2 drenažne cevi za odvodnjavanje (Ø300 i Ø400 mm), jednu cev za otpadne vode (Ø635 mm; po projektu 2 cevi Ø610 mm), električne vodove za železnicu, električne instalacije i opremu javnog osvetljenja, osvetljenja unutrašnjosti konstrukcije, dekorativnog osvetljenja, PTT-vodove, opremu siganlizacije za vazdušnu plovidbu i rečnu plovidbu.
Pominjalo se još 2012. da cevi za otpadne vode treba da budu mnogo veće (Ø900 ili Ø1200 mm), što bi zahtevalo izmenu konstrukcije revizionih staza. Do danas, međutim, nikakav zvaničan zahtev nije stigao do izvođača.

Pitanje, kasko #3405:
Koliko će trajati testiranje mosta i za koji datum da spremimo foto aparate i dronove?”

Odgovor:
Testiranje mosta je potpuno pod kontrolom Glavnog izvođača i Investitora. Ovog momenta nemam apsolutno nikakve informacije o tačnom terminu i trajanju. Biće dosta firmi – učesnika I mnoge pojedinosti treba utanačiti.
Prema svom iskustvu, cenim da bi test probnog opterećenja mogao da traje dva, najviše tri dana.
Posle toga sledi intenzivna obrada rezultata mnogobrojnih testova. Najzad se radi Privremeni izveštaj o testu koji je dovoljan za ocenu da li je most spreman za saobraćaj ili ne. Potpuni Izveštaj o testu se dovršava na miru i dostavlja posle Privremenog.


Pitanje, Zeljoaki #3408:
Zasto se pri projektovanju pruge islo na varijantu postavljanja koloseka na tucanicki zastor a ne direktono na AB podlogu ,sto je standard za pruge velikih brzina?
Mislim da bi tako dobili prugu sa duzim intervalima odrzavanja a ujedno bi smanjili i stalno opterecenje mosta
.“

Odgovor:
Tucanički zastor na mostu je zahtevan Projektnim zadatkom Železnica Srbije za izradu projekta mosta.
Projektant mora da sledi sve uslove iz Projektnog zadatka, bez pogovora.
Tako da nije, a nije ni moglo da bude, ikakve diskusije o eventualnoj alternativi tucaničkom zastoru.

Inače, tucanički zastor kao i cela problematika šinskog kolovoza, je u okviru rada građevinskih inženjera – specijalista za saobraćajnice, ne nas konstruktora.

Iz literature znam, tu je Zeljoaki u pravu, da postoje i druge vrste oslanjanja šina na mostovima, bez tucaničkog zastora. Reč je o složenim sisitemima oslonaca kojima su rešeni nosivost, amortizacija udara točkova voza, prigušenje buke, različite veze šina, pogotovo veze koje prenose kočenje, itd. To su uglavnom patentna rešenja, detaljno testirana i učinjena pogodnim za ugradnju i održavanje.

Znam i to, da je propisima Nemaćkih železnica (Deutsche Bahn = DB), ostavljena mogućnost i za alternative tucaničkom zastoru. Takvu mogućnost, međutim, DB mora da odobri u svakom pojedinačnom slučaju. Ostaje, za sada, tucanički zastor kao univerzalno primenjivo i najčešće rešenje podloge šina na mostovima.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, kasko, mrnjavi, sasar, Blavak, Mikins, Light, valjan, mdinic, neobuscitta, AeroDron, DL, zeljolaki, slobasum, darkangel

Novi Žeželjev most 14 feb 2018 16:17 #3408

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slike od danas - Sremska strana

Po meni tu bi trebalo da se montirati privremena skretnica


Na ovom mestu će voz skretati prema novom Žeželju

Nanošenje kamena je pri kraju

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, limanac, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, das ivon, Zex021, Novajlija, romanempire, sasar, Blavak, Light, valjan, Eldarion, mdinic, DL, Savke, Coa i ovaj član ima 2 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 15 feb 2018 06:26 #3409

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Evo još par slika od mene
Na ovoj slici se vidi da je popunjavaono kamenjem izmedju pragova a već malo napred je drugačije

Vidi se da je neko sklanjao kamenje ali samo na ovih 6 - 7 metara - zato sam mislio da će ovde doći skretnica

Slike sa železničke stanice potvrdjuje da su Rusi spremni za montažu ! :clapping:



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Light, valjan, mdinic, DL, Savke i ovaj član ima 2 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 16 feb 2018 06:18 #3410

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Radnici na novom Žeželju rade i za praznike evo par slika od juče





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Oniks, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, valjan, Eldarion, mdinic i ovaj član ima 8 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 17 feb 2018 13:24 #3411

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Par slika od danas iz vazduha
Dali se to svetla montiraju na luk ?


Nanosi se neka izolacija ili zaštita na stranu gde ide pruga

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, Buck, limanac, ranko su ns, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, das ivon, Novajlija, sasar, Inzenjer, Oniks, Blavak, Bogdus, Posmatrac, Mikins, Light, valjan i ovaj član ima 5 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 17 feb 2018 16:15 #3412

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
Juče poslepodne je na sremskom luku do pola sijala rasveta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Mikins, AeroDron

Novi Žeželjev most 17 feb 2018 16:48 #3413

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Ove slike su malo lošijeg kvaliteta ali će poslužiti




Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, das ivon, sasar, Inzenjer, Oniks, Blavak, Bogdus, Posmatrac, Light, valjan, Eldarion, DL, kuburicsrdjan i ovaj član ima 2 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 17 feb 2018 18:07 #3414

  • ChobbyNS
  • ChobbyNS's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 68
Sigurno da je već rečeno ali nisam uspeo da vidim.
Da li će biti na jednoj strani 1+1 trake za kola i kamione a s druge strane za vozove?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 17 feb 2018 19:01 #3415

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3926
  • Primljenih Zahvalnica: 9199
ChobbyNS napisao/la:
Sigurno da je već rečeno ali nisam uspeo da vidim.
Da li će biti na jednoj strani 1+1 trake za kola i kamione a s druge strane za vozove?

Da

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: das ivon, sasar, Light, valjan, ChobbyNS, AeroDron

Re:Novi Žeželjev most 18 feb 2018 08:52 #3416

  • mlata
  • mlata's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Drugi su drugi-mi smo prvi
  • Poruka: 629
  • Primljenih Zahvalnica: 1024
Kad smo vec kod toga,da li je predvidjeno da se dve vozne kompozicije mogu mimoici,tj biti u istom momentu na mostu
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 18 feb 2018 11:41 #3417

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Sigurno je da vozovi moraju da se mimoiđu bilo gde na trasi, pa i na mostu. Inače ne bi ni stavili drugi kolosek.

Gledajući nekoliko poslednjih fotografija Aerodrona, i razmišljajući o budućnosti, kad most bude gotov i star (valjda će stići da ostari, za razliku od mnogih naših mostova), palo mi je napamet još jedno pitanje za Inženjera:

u procesu održavanja mosta, kad tad će morati nešto na lukovima da se farba, da se promene sijalice, da se stavi novi pano za pozdrav vođi, a ja ne vidim kako to može da se uradi, osim sa ovakvih ogromnih kranova, negde naravno i sa trase buduće pruge.
Da li je tako nešto planirano i u toku izgradnje, jer, sa dve kolovozne trake, ja tu naslućujem prilično ometanje saobraćaja.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer, zeljolaki

Novi Žeželjev most 18 feb 2018 12:42 #3418

  • zeljolaki
  • zeljolaki's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 127
  • Primljenih Zahvalnica: 231
Da li neko zna ,bar odprilike,koliko je radnika angazovano na mostu ?
Sve mi to izgleda nekako "mrljavo",sporo,pogotovo kad uporedim sa Promenadom ili nekim drugim gradilistima u gradu.
Ipak bi most ,kao projekat od najveceg drzavnog znacaja, trebao biti "prioritet svih prioriteta" !
Mozda su ipak trzni centri vazniji od infrastrukture ?
Poslednja izmena: 18 feb 2018 12:49 od zeljolaki.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 18 feb 2018 12:59 #3419

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Zamolio bih sve novije članove da ne budu lenji i prelistaju temu.
Nećemo svima lično objašnjavati koliko traka ima most, firme i radnike.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: tetris, ćosa, AeroDron, MVBG1, zeljolaki

Novi Žeželjev most 20 feb 2018 06:21 #3420

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Par fotki od juče
Pripreme za postavljanje skretnice


Postavljanje rasvete na veliki luk


I dalje se betonira na mostu

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Buck, limanac, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, das ivon, Novajlija, sasar, Inzenjer, Oniks, Blavak, Mikins, valjan, DL, kuburicsrdjan, slobasum
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru