Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 20 feb 2018 09:36 #3421

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Pruge i vozovi Vojvodine
February 17 at 1:34pm ·
Zbog radova na postavljanju privremenih skretnica za prilaz Žeželjevom mostu dana 20.02. i 22.02. doći će do privremene izmene saobraćaja na pruzi Beograd - Subotica.
Putnici vozova 341,342 i 344 biće prevezeni autobusima na relaciji Beograd - Novi Sad - Beograd sa usputnim stajanjem ispred železničkih stanica u Inđiji i Staroj Pazovi.

Vozovi 22400, 1841,22402 i 22401 izostaju na relaciji Petrovaradin - Novi Sad i obratno. Na pomenutoj relaciji ne postoji organizovan autobuski prevoz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Zex021, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Mikins, AeroDron, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 20 feb 2018 21:33 #3422

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slike od danas




Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Buck, limanac, kasko, codara, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, das ivon, Zex021, Novajlija, sasar, Trpovski, Inzenjer, Oniks, Blavak, Bogdus, Posmatrac, Djordje Cvarkov i ovaj član ima 7 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 20 feb 2018 23:27 #3423

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 796
  • Primljenih Zahvalnica: 1914
U pravo vreme si bio na terenu :clapping:
Ja sam taj deo propustio ali sam bio dok su nasipali šljunak i na kraju, pošto je skretnica već ugrađena.

www.facebook.com/media/set/?set=a.205768...&type=1&l=475be3ffac
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, Zex021, sasar, Blavak, AeroDron, DL, zeljolaki

Novi Žeželjev most 21 feb 2018 00:34 #3424

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-02-21; Odgovori na pitanja.


Danas odgovori na dva pitanja postavljena u međuvremenu i o aktuelnim radovima.

Pitanje Mlata, #3421:
“… da li je predvidjeno da se dve vozne kompozicije mogu mimoici,tj biti u istom momentu na mostu?”

Odgovor:
Da, naravno.
Odgovor je očigledan, kao što reče Trpovski.
Dodajmo ipak par reči o ovoj temi.

Prethodno smo govorili već o šemama železničkih saobraćajnih opterećenja – LM71 (LM = Load model = Model opterećenja) šemi teškog voza i SW/2 šemi sa posebno teškim teretima.
Pravilima kombinovanja opterećenja prema merodavnom standardu EN 1991-2:2003 predviđene kombinacije na dva koloseka su LM71+LM71, ili LM71+SW/2 odnosno SW/2+LM71. Verovatnoća da oba koloseka budu opterećena sa SW/2 je nikakva, stoga nije ni zahtevana standardom.
Proračunom konstrukcije razmotreni su svi slučajevi sa kombinacijom ova dva železnička opterećenja.

Posebno su značajne analize deformacije mosta koje mogu da dovedu do torzije (uvrtanja) kolovozne konstrukcije, a ova do denivelacije šina, a denivelacija šina do gubljenja kontakta točak/šina, odnosno ugrožavanja bezbednosti železničkog saobraćaja. Smisao provere vidi se na priloženoj slici.
Načelno, do uvrtanja koloseka dolazi kod svih mostova kod kojih opterećenja na njima prouzrokuju poprečno nesimetrične deformacije. Ovo je moguće kod dvokolosečnih mostova, a i kod mostova sa kombinovanim saobraćajem (železnički i drumski), kao što je bilo na starom – Žeželjevom mostu, a isti je slučaj i na ovom mostu.
Što se tiče našeg mosta, most je blagodareći svojoj izuzetnoj krutosti takav, da je mera t gotovo nula, (samo par stotih delova milimetra!).

Pitanje Trpovski, #3422:
„.... u procesu održavanja mosta, kad tad će morati nešto na lukovima da se farba, da se promene sijalice, da se stavi novi pano za pozdrav vođi, a ja ne vidim kako to može da se uradi, osim sa ovakvih ogromnih kranova, negde naravno i sa trase buduće pruge.
Da li je tako nešto planirano i u toku izgradnje, jer, sa dve kolovozne trake, ja tu naslućujem prilično ometanje saobraćaja

Odgovor:
Naravno da je vođeno računa o održavanju. Održavanje podrazumeva mnogo aspekata, nepomenutih u Vašem pitanju.

U održavanju mosta reč je o sledećim temama:

Održavanje i zamena ležišta
Ležišta su kraćeg veka trajanja od mosta, uobičajeno oko 50 godina.
Na konstrukciji su projektovana i izvedena ojačana mesta konstrukcije gde most može da se osloni, sa svom svojom težinom i saobraćajem na sebi. Potrebno je odići most oko 10 mm i ležište se može izvaditi i ugraditi novo. Nosivost ovih delova konstrukcije već je inače proverena tokom lansiranja mosta, kad je most u nekim fazama montaže bio oslonjen u tim tačkama.
Ma koliko ovo bilo logično, na mnogim našim mostovima o ovome se uopšte nije vodilo računa, pa se zamena ležišta pretvara u složenu tehničku operaciju sa mnoštvom privremenih oslonačkih konstrukcija i dužom obustavom saobraćaja.

Održavanje i zamena dilatacionih sprava
Vek trajanja dilatacionih sprava, naročito onih na drumskom delu kolovoza je kraći od veka ležišta i iznosi 20 do 30 godina. Pristup je lak, sa kolovoza mosta.

Zaštita od korozije i razne instalacije
Projektovan i izveden sistem zaštite od korozije je sa najdužim mogućim vekom trajanja u atmosferi korozivnosti koja odgovara gradskim uslovima. Prema sistemu standarda ISO 12944 taj vek trajanja naziva se dugim i iznosi najmanje 15 godina. U praksi je to mnogo više, obično 30 do 40 godina.
Pristup površinama čelične konstrukcije je obezbeđen na sledeći način:
- unutar konstrukcije: sa revizionih staza unutar cele konstrukcije mosta; (videti ranije fotografije unutrašnjosti lukova i zatega);
- odozdo: sa revizionih kolica ispod mosta, videti sliku; reviziona kolica još nisu montirana na mostu;
- uz zatege: pristup zategama i instalacijama sa revizionih staza ispod pešačkih staza;
- spoljne površine lukova i greda koje povezuju lukove: pregled iz korpi posebnih vozila, (videti primere nekoliko mostova u svetu); rad na zaštiti od korozije sa posebnih pokretnih platformi izvođača; specijalizovane firme ove vrste imaju u svom arsenalu mnoštvo pomoćne opreme za različite tipove mostova; moguća je i izrada posebne opreme samo za ovaj most, sve zavisi od izvođača u dalekoj budućnosti;
- svetla za sigurnost vazdušne plovidbe, na vrhovima lukova: zamena svetiljki je pristupom iz lukova;
- svetla za sigurnost rečne plovidbe: sa pešačkih staza;
- dekorativna rasveta na lukovima: iz korpi posebnih vozila, sa kolovoza ili sa pešačkih staza, (što je već rađeno tokom montaže privremenih stubova za lansiranje).

Inače, za omogućavanje nesmetanog i sigurnog prolaza kroz konstrukciju poštovane su odredbe Nemačkih železnica. Reč je o veličinama i oblicima otvora za prolaz kroz vertikalne i horizontalne elemente konstrukcije, stepeništima – širinama, nagibima i ogradama, svetlim profilima za prolaz osoblja, ....

Svetla tela signalne i dekorativne rasvete traju dugo, (bar 5 godina koliko znam), pa eventualne kratkotrajne redukcije drumskog saobraćaja zbog zamene svetiljki su vrlo retke. To je uobičajena praksa i u svetu.





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, limanac, ranko su ns, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Trpovski, Blavak, Posmatrac, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron i ovaj član ima 5 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 21 feb 2018 06:14 #3425

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slike od juče 20.02.2018
Privremena skretnica je brzo postavljena !





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Buck, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, Zex021, Novajlija, sasar, Bridgeboy, Trpovski, Inzenjer, Oniks, Blavak, Bogdus, Posmatrac, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan i ovaj član ima 5 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 21 feb 2018 08:31 #3426

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Kako RZD rade, za tri dana posla će postaviti ceo kolosek preko mosta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 21 feb 2018 17:30 #3427

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Zakuvava se. Bice interesantan ovaj rijaliti.
Novosadski radikali predložili da novi most dobije ime Most 25. novembra

Odbornička grupa Srpske radikalne stranke podnela je inicijativu Komisiji za nazive delova naseljenih mesta i javnih službi da novi most koji se gradi na mestu nekadašnjeg Žeželjevog mosta, ponese naziv "Most 25. novembra".

Šef novosadskih radikala Đurađ Jakšić za 021 kaže da je njihov predlog da železnički most ponese ovo ime jer će konačno posle 19 godina biti pušten u saobraćaj baš u godini kada se proslavlja stogodišnjica oslobođenja i prisajedinjenja Banata, Bačke, Baranje i Srema matičnoj srpskoj državi.

"Radikali su mišljenja da nema ništa prirodnije i logičnije, nego da u godini velikog jubileja, veka od istorijskih odluka donetih na Velikoj narodnoj skupštini u Novom Sadu, budući most ponese ime "Most 25. novembra". Simbolički naziv koji predlažemo ima značaj i utemeljenje, jer mostovi povezuju, a slavimo stogodišnjicu prisajedinjenja. Srpska radikalna stranka poziva gradsku i pokrajinsku vlast da prekinu sa licitiranjem i nagađanjem i da prihvate predlog srpskih radikala kako bi budući drumsko - železnički most u Novom Sadu poneo ovaj naziv", naveo je Jakšić za 021.

Podsetimo da je ovo prvi zvaničan predlog koji je neko podneo, nakon što je pre više od mesec dana i javnosti počela rasprava o tome kako most treba da se nazove. Razmatranje ideja za ime novog mosta je poteklo od odgovornog projektanta novog železničko-drumskog mosta Aleksandra Bojovića, koji je na internet forumu pozvao Novosađane da predlože ime mosta.

Tokom proteklih mesec dana građani su u više anketa uglavnom sa preko 50 odsto glasova podržali ideju da most ponese naziv "Žeželjev most", što je bilo nezvanično ime nekadašnjeg železničkog mosta a po njegovom projektantu Branku Žeželju, dok je zvanično ime bilo "Most bratstva i jedinstva".

S druge strane, novosadska vlast se do sada nije oglašavala po ovom pitanju, iako su pojedine gradske ustanove stale iza predloga Fondacije "Evropska prestonica kulture 2021" da most dobije ime "Most Nade".
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer, Blavak, AeroDron

Novi Žeželjev most 21 feb 2018 21:37 #3428

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slike od danas 21.02 - Skretnica je završena železnički saobraćaj je pušten
Sledi merenje pre prolazka voza

Prolazak voza

Opet merenje



Malo pogled i na Žeželjev most

Ruski majstori baš nisu imali sreću sa vremenom ali su poso super uradili ! :clapping:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Zex021, Novajlija, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, valjan, neobuscitta, DL i ovaj član ima 1 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 21 feb 2018 22:53 #3429

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Gradilište više nije ograđeno?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 21 feb 2018 22:56 #3430

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Jel se meni dobro cini ili ova pruga ide ukrivo na oba mosta?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: vlajcho93

Novi Žeželjev most 22 feb 2018 11:05 #3431

  • Direktor
  • Direktor's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 242
Sta se meri tim uredjajem?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 feb 2018 11:23 #3432

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Samo da dobro osiguraju i zaključaju skretnicu jer našim savremenim pionirima i omladincima možda može da padne napamet da snime uživo kako voz silazi sa pruge.....
Šta znaju deca šta je opasno. Važno da je atraktivno.
Doduše, i mašinovođe znaju da tu ne može da se ide brzo i verujem da mogu da vide položaj skretnice.
Nadajmo se da će uskoro da počnu i drugi radovi na šinama.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 22 feb 2018 16:20 #3433

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Direktor napisao/la:
Sta se meri tim uredjajem?
Električni napon između šina, pretpostavljam.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 feb 2018 16:22 #3434

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Trpovski napisao/la:
Samo da dobro osiguraju i zaključaju skretnicu jer našim savremenim pionirima i omladincima možda može da padne napamet da snime uživo kako voz silazi sa pruge.....
Šta znaju deca šta je opasno. Važno da je atraktivno.
Doduše, i mašinovođe znaju da tu ne može da se ide brzo i verujem da mogu da vide položaj skretnice.
Nadajmo se da će uskoro da počnu i drugi radovi na šinama.
Ja sam juče bio kod mosta baš u momentu kad je prolazila lokomotiva. Vozač je stao pre skretnice, možda da se uveri da je u pravom položaju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Trpovski, Inzenjer

Re:Novi Žeželjev most 22 feb 2018 16:23 #3435

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
kasko napisao/la:
Gradilište više nije ograđeno?
Samo pored pruge je otvoreno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Re:Novi Žeželjev most 22 feb 2018 20:48 #3436

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Bačka skretnica ugrađena
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, Zex021, Novajlija, sasar, Inzenjer, Blavak, Posmatrac, Mikins, Light, valjan, mdinic, neobuscitta, AeroDron, DL, kuburicsrdjan i ovaj član ima 2 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 22 feb 2018 23:24 #3437

  • Milić
  • Milić's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 18
  • Primljenih Zahvalnica: 146
Pitanje za Inženjera:
Molim da nam pojasnite zašto je nosač revizionih kolica spojen na ovaj način sa nosačem revizione staze?
Pretpostavljam da bi bilo jednostavnije spojiti zavrtnjevima, a pomoću ovalnih rupa bi se omogućilo i klizanje. Pretpostavljam da su se javljali neki parazitni uticaji.

Poslednja izmena: 22 feb 2018 23:59 od Novajlija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 23 feb 2018 20:15 #3438

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Na ovoj slici se vidi da će biti blaga krivina na ulazku na most kao što je i nekada bilo na starom Žeželju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Light, valjan, Milić

Novi Žeželjev most 24 feb 2018 14:13 #3439

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Drumski saobraćaj od maja ove godine ili sledeće? Neverovatno mi zvuči da petlje budu gotove za mesec dana.
Возови преко „Жежеља“ крајем марта или почетком априла

НОВИ САД: На градилишту новог моста преко Дунава у Новом Саду у току је постављање железничке инфраструктуре, а уколико се радови буду одвијали предвиђеном динамиком, возови би преко друмско-железничког моста требало да крену крајем марта или почетком априла, како се и најављивало последњим проценама.

https://www.dnevnik.rs/sites/default/files/styles/single_article_main_image/public/2018-02/3-zezelj%20%20b.lucic_.JPG?itok=F4Cznqki

Ту информацију потврдио је и државни секретар у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Имре Керн, наводећи да радници настављају изградњу железничке инфраструктуре и шинског прилаза новом мосту, упркос неповољним временским условима.

„Захваљујући новим технологијама, успели смо да завршимо и оне радове које до пре неколико година не бисмо могли радити зими“, нагласио је Керн.

Додаје да је завршена хидроизолација, за коју су употребљени нови материјали.

„Управо захваљујући томе, много посла је завршено пре рока, па ће железнички, а затим и друмски саобраћај, кренути ускоро. Чим се заврши изградња пруге преко моста и крене железнички саобраћај, почињемо изградњу приступних саобраћајница, да би у мају и друмски саобраћај био преусмерен на нови мост. После тога, следи још само демонтажа старог моста“, навео је Керн.

Да би се актуелни железнички саобраћај преусмерио на нови мост, било је неопходно монтирати скретницу на прузи која води преко монтажно-демонажног друмско-железничког моста, преко којег се и одвија железнички саобраћај последњих 18 година, након рушења Жежељевог моста.

С изградњом скретнице, стичу се услови за постављање шина до новог моста. Државни секретар у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре истиче и да је урађено и много више насипа него што је било предвиђено пројектом, као део пројекта будуће двоколосечне брзе пруге Београд–Будимпешта, као и да ће на новом лучном мосту бити изграђена прва завршена деоница пруге на којој ће возови ићи брзином од 120 до 130 километара на час.



Очекивања да би железнички саобраћај преко новог моста могао кренути до краја марта, изнео је и градоначелник Новог Сада Милош Вучевић, позивајући се на информације које је добио од извођача радова.

Како је тада Вучевић објаснио, Жежељев мост представља пројекат од националног, али и европског значаја, и један је од кључних услова да се реализује стратешки пројекат брзе пруге Београд–Будимпешта.

„Након пуштања железничког саобраћаја, очекује нас завршетак приступних саобраћајница, на којима су радови тренутно у току, и мислим да ће половином идуће године Жежељев мост бити комплетно завршен“, рекао је градоначелник Новог Сада.

Након пуштања у рад новог моста, биће уклоњен стари монтажно-демонтажни друмско-железнички мост који је у функцији од 2000. године и железничком пругом спаја две обале Дунава код Новог Сада.



Покрајинска влада је ове године определила око 790 милиона динара за финалне радове на новом мосту, као и за уклањање старог. Тај новац реализоваће се посредством Управе за капитална улагања Војводине, која је и лане за градњу новог моста исплатила око 800 милиона динара.

И Имре Керн напомиње да је Министарству стало да се предвиђени рокови испоштују јер свако продужавање рокова повећава и трошкове градње. Он није хтео да говори о томе колико ће коштати нови друмско-железнички мост преко Дунава у Новом Саду, додајући да ће цена сигурно бити много нижа од оне о којој се говорило на почетку градње.

Дунав је у Новом Саду 22.октобра прошле године премошћен са два нова лука новог друмско-железничког моста. Преко спојене мостовске конструкције са бачке на сремску страну први су пешке прешли председник Покрајинске владе Игор Мировић, потпредседница Владе Србије и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић и шеф Мисије Европске уније у Србији амбасадор Сем Фабрици. Тада је успешно завршено спајања два мостовска лука на централном речном стубу које је трајало готово два месеца.

Тада је наглашенода је нови мост веома значајан за коридоре и развој Србије и преко новог Жежељевог моста железнички саобраћај ће ићи брзинама од преко 150 километара на сат, јер се налази на коридору 10. Такође, Жежељев мост је део пројекта модернизације пруге Београд – Будимпешта којом ће возови ићи просечном брзином од 200 километара на час.

Нови мост пројектовао је Александар Бојовић, а налази се недалеко од места на којем је био Жежељев мост, срушен током НАТО бомбардовања 1999. године.

И док радови трају, траје и својеврсна неформална јавна дебата о будућем називу новог моста, који је отворио управо његов пројектант Бојовић, у коју се укључио велики број људи и изнео велики број предлога, па је питање да ли ће до свечаног отварања моста неки од тих предлога бити и заведен у званичну документацију о мосту.

Првобитни рок за изградњу моста који је дао шпанско-италијански конзорцијум „Азви–Тадеи“ био је октобар 2013. године.

www.dnevnik.rs
Poslednja izmena: 24 feb 2018 14:14 od Novajlija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, mrnjavi, Duja, Inzenjer, Blavak, valjan, AeroDron, Milić

Novi Žeželjev most 24 feb 2018 14:36 #3440

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slike od danas
Novosadska strana


Sremska strana



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko, Duja, TurboMaximus, Brane, das ivon, Zex021, Novajlija, sasar, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, valjan, mdinic, DL, Milić
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru