Fruškogorac™ napisao/la:
Ovde je poenta da će deonica autoputa ZR -BG (Borča) ustvari biti deo "Koridora11", jer će preko Pupinovog mosta i Surčina biti spojena sa Obrenovcem ( autoputem Miloš Veliki).
E pa vidiš, baš zato što ne poznaješ stanje na terenu možeš da uletiš u ovakvu "offside zamku" - saobraćaj za teške kamione je zabranjen kroz Beograd, dakle od Dobanovaca pa do Bubanj Potoka može se isključivo obilaznicom, nikako kroz grad. Trenutno je teškim kamionima dozvoljeno preko Pupinovog mosta pa desno prema Batajnici onom starom trasom autoputa BG-NS i tuda na E-75 ili pravo do Zmaja pa desno ka ZG ili obilaznici, jer alternativa za njih trenutno ne postoji. Zemunski kraj mosta i te trase od njega ka E-75 su u urbanom delu grada, i svakako tranzit neće ići tuda večno, čim budu dostupne druge alternative.
Petlja Sefkerin na budućem autoputu BG-ZR je planirana verovatno zbog veze sa autoputem BG-NS preko budućeg mosta kod Novih Banovaca, zbog toga u blizini Banovaca već godinama stoje i stubovi za budući nadvožnjak petlje kada se ide od NS ka BG, mogu se videti i na StreetView
ovde. Dakle, svakako se moraju praviti dva mosta na Dunavu, jedan kod Banovaca drugi kod Vinče za ovaj spoljni prsten, dok je most Zemun-Borča deo unutrašnjeg magistralnog prstena. E sad, koji od ta dva dunavska će se pre praviti, videćemo, svakako je teren oko Bubanj potoka nepovoljniji od onog kod Banovaca, ali sa druge strane od BG do ZR je močvarni teren dok je od Pančeva ka Vršcu "pustinja", pa možda i to bude presudnije koja trasa će se odabrati...
Inače, od Temišvara pa do Jaše Tomića ili do Vatina je maltene ista udaljenost, tako da je Rumunima mindegy kuda će da proteraju njihov deo trase. Takođe, Temišvarci već sad mogu autoputem do Beograda ako im se tako prohte, imaju A1 do Arada pa dalje do Segedina, a odatle E75 preko SU i NS ka BG, treba oko sat vremena više nego trenutnim putevima kroz banatska sela...