Fruškogorac™ napisao/la:
Nemam nameru da ovde ponavljam već napisano, koje je svima jasno osim tebi.
Očigledno tebi mnoge stvari nisu jasne - transverzalu istok-zapad imaće od Temišvara preko Arada i Mađarske, doduše tek je 1/5 kroz Mađarsku izgrađena, ali prolazi isključivo kroz EU zemlje, znači minimalno zadržavanje na granici, i mogu da biraju da li će preko Hrvatske ili Slovenije da izbiju ka Italiji:
Nema potrebe da se 50km južno od tog koridora pravi još jedna paralela, kada na narednih 50km već postoji još jedna (BG-ZG). I sami Rumuni su skontali da im je tu potrebniji pravac sever-jug, koji izbija otprilike gde sam i rekao:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4b/Romania_Motorways_DE.svg
Autoputevi se ne prave kroz gradove i tranzitni saobraćaj se ne gura kroz urbane delove, zato i autoput od Temišvara ne kreće iz centra grada nego od postojećeg A1 koji je istočno od Temišvara, pa je Vatin odatle u suštini bliži nego Jaša Tomić.
Inače, to što je izrađen plan za nešto ili što je već i izrađena neka deonica ne mora ništa da znači, jer most kod Ostružnice je recimo počeo da se gradi 1990, pa je gradnja stala 1992, pa nastavljena 1997, pa tek što je završen par meseci kasnije srušen u bombardovanju, pa je obnova počela 2002. i završena 2006. pa je druga polovina krenula sa gradnjom 2016. i završena ove godine. Most kod Obrenovca na autoputu Miloš Veliki počeo je sa gradnjom 2017. a završen skoro pola godine pre ostružničkog. Dakle nešto što je davno planirano i gradilo se 30 godina i prekidalo se više puta završeno je posle nečeg što je mnogo kasnije i planirano i započeto. Tako da to što je obilaznica već dobrim delom izgrađena i što će biti gotova za možda 2-3 godine ne mora da znači da ZR-BG neće biti gotov pre, a opet to što je napravljen plan za ZR-BG ne mora da znači i da će gradnja krenuti u neko skorije vreme i da će možda neki drugi autoput biti izgrađen pre toga a taj plan će čamiti 5-6 godina dok se ne nađu pare iz odgovarajućih fondova. A s obzirom na to da je E70 isplaniran pre više decenija i deo je evropske putne mreže, lakše će namincati pare za tu varijantu nego za lokalne džade od sela do sela...