Ovo je post u kojem sam objasnio moj stav o ovoj temi.
.
Kada je odredjen taj E koridor ( prema Vršcu), bila je druga situacija, tj. nije bilo Pupinovog mosta preko Dunava, a ni dva mosta preko Save kod Ostružnice i Obrenovca. Tada se planirao drumsko-zeljeznički most kod Vinče i obilaznica oko Pančeva, pa dalje do Vršca.
Sada je sasvim druga situacija, jer na Zrenjaniskom putu od Borče i dalje preko Pupinovog mosta postoji veza za izgradjen autoput, tj. za Obilaznicu i dalje prema Nišu, kao i veza kod Surčina i dalje prema Čačku i Crnoj Gori. To je tzv AP "Miloš Veliki" ili "Koridor 11".
Znači, sada je daleko bolja opcija izgraditi vezu do Temišvara preko Zrenjanina, a ne preko Vršca. To mora da se posmatra kao budući Koridor 11, tj. veza Rumunije sa Italijom. U Srbiji i Crnoj Gori se grade neke deonica, a trajekt Bar-Bari odavno postoji.
Osim toga povezuje se Novi Sad i ostali pobrojani gradovi, a i Fruškogorski koridor.