Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Tramvaj ili nesto slicno...

Tramvaj ili nesto slicno... 16 sep 2014 12:12 #341

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
timek28 napisao/la:

Put Invest gradi...

JKP Put sa druge strane...

Prvo je privatna firma, a drugo javno preduzeće, i tu je sva razlika ;)
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 16 sep 2014 12:14 #342

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Dukelander napisao/la:
timek28 napisao/la:

Put Invest gradi...

JKP Put sa druge strane...

Prvo je privatna firma, a drugo javno preduzeće, i tu je sva razlika ;)

Znam :) Rešenje - možda privatizovati JKP Put? ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 16 sep 2014 12:17 #343

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Rešenje - privatizovati celu državu :evil:

Zapravo, kad bi budžet grada bio racionalno trošen, našlo bi se vrlo brzo novca za tramvaj.
Na žalost, budžet služi da se kupi socijalni mir, i da se nahrani stranačka bratija.

Tramvaj su nam pojeli naši sugrađani.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Bogdus

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 10:48 #344

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Auu Duke al si me ispljuvo haha.

Pazi za te gradove sto si nabrojao ,oni iako nisu neke metropole ,a eto imaju metro ,imaju ga samo zato sto su mogli da priuste tako nesto.. zaista ne verujem da si imali neverovatne potrebe za tako necim,na zalost ovde nemamo ljude iz tih gradova msm na ljude koji su se tamo rodili pa da nam definitivno razjasne dal im je metro neophodan,

Sto se razlike izmedju brzog voza i metroa tice ja nisam mislio ne tehnicke razlike nego sustinske.
Ako imas u NS metro koji ce da ide do BP i slicno koja je onda poenta da imamo voz?
A vozozve vec imamo kakve takve ,i onda je jevtinije da se to sredi nego da se gradi metro samo da bi se moglo ici do BP za 15min i slicno.. to mi je bila poenta.

Sto se ostalog tice ,kao sto sam rekao , ja definitvno bih voleo da se uvedu tramvaji , ali isto tako je cinjenica da autobusi sasvim ok odradjuju posao ,i da realno nije ni nama neophodan tram prevoz.
Ali opet sa druge strane taj tram ima vise prednosti nego mana u odnosu na autobus , + treba misliti i unapred a ne samo na this day and age , jer da je tako neko radio 60-70`ih ,mi danas ne bi imali bul Oslobodjenja ,a zamislite danasnji saobracaj bez istog..
I nije poenta u tome da ..uff frka je ,pa nista.. sad cemo da izgradimo bulevar.. poenta je i to da su tada verovatno svi novosadjani mislili ..pa sta ce nam ovo ljudi.. a danas nam je i on nekad preuzak za voznju,i sem toga posto se tada gradio, i ostali objekti su pratili tj prilagodjavali se novom bulevaru, e tako treba i sa tramvajem razmisljati.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 11:03 #345

  • das ivon
  • das ivon's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 989
  • Primljenih Zahvalnica: 3092
SSJ5 napisao/la:
Metro ne treba nikome u Srbiji. Cena izgradnje metroa je tolika da se nikada nece isplatiti, pogotovo ovde. Svi najveci metroi su gradjeni jeftinom radnom snagom. (radne akcije, robovska radna snaga, ...)

A da je tramvaj potreban - potreban je. Autobusi stvarno nisu dovoljni.

Metro je apsolutno neophodan Beogradu. Sto se Novog Sada tice tramvaj bi bio idealan, i to po mogucnosti slican kao sto ima Drezden, koji je savrsenstvo. Ako bi neko BG-u poklonio 2 milijarde evra a NS-u 300 miliona, to bi bilo ostvarivo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Bogdus

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 11:34 #346

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
kimi napisao/la:
Auu Duke al si me ispljuvo haha.

:lol: Razmenjujemo mišljenja, no hard feelings.
kimi napisao/la:
Pazi za te gradove sto si nabrojao ,oni iako nisu neke metropole ,a eto imaju metro ,imaju ga samo zato sto su mogli da priuste tako nesto.. zaista ne verujem da si imali neverovatne potrebe za tako necim,na zalost ovde nemamo ljude iz tih gradova msm na ljude koji su se tamo rodili pa da nam definitivno razjasne dal im je metro neophodan,

To sam i ja napisao. Imali su pare, napravili metro...
Postoje dva pristupa problematici gradskog prevoza što se tiče planiranja:
1.rešavaš problem pre nego što nastane, i planiraš razvoj grada sistematski i unapred, pod uslovom da već postoji transportna tehnologija potrebna za to.
2. rešavaš nastali problem, i pokušavaš da se spaseš od saobraćajnog haosa koji je već nastao.

Ovo drugo je ono što kači Beograd i silne neke azijatske i latinoameričke gradove, koji su narasli, a onda se zemlje u kratkom roku razvile. Ljudi su mogli sebi da priušte automobil, infrastruktura to nije mogla da podnese. Takođe, to drugo je kačilo gradove koji su već pre industrijske revolucije imali veliki broj stanovnika i nasleđenu tesnu uličnu matricu. Jedno od rešenja je bilo prosecanje bulevarskih pravaca i rušenje velikog dela grada (npr. Pariz), koje smo imali priliku da vidimo i u Novom Sadu, koji nikad nije bio veliki grad.
Upravo to prosecanje + čovekomerno dimenzionisanje blokova između velikih saobraćajnica je spaslo Novi Sad od haosa. Uskoro to neće biti dovoljno.

1. je prava stvar. Misliti unapred, planirati, reagovati, strukturirati gradski prostor, usmeriti razvoj.
kimi napisao/la:
Sto se razlike izmedju brzog voza i metroa tice ja nisam mislio ne tehnicke razlike nego sustinske.
Ako imas u NS metro koji ce da ide do BP i slicno koja je onda poenta da imamo voz?
A vozozve vec imamo kakve takve ,i onda je jevtinije da se to sredi nego da se gradi metro samo da bi se moglo ici do BP za 15min i slicno.. to mi je bila poenta.

Jasno. U toj priči je čak klasičan gradski metro-voz nepoželjan iz niza razloga.
kimi napisao/la:
Sto se ostalog tice ,kao sto sam rekao , ja definitvno bih voleo da se uvedu tramvaji , ali isto tako je cinjenica da autobusi sasvim ok odradjuju posao ,i da realno nije ni nama neophodan tram prevoz.
Ali opet sa druge strane taj tram ima vise prednosti nego mana u odnosu na autobus , + treba misliti i unapred a ne samo na this day and age , jer da je tako neko radio 60-70`ih ,mi danas ne bi imali bul Oslobodjenja ,a zamislite danasnji saobracaj bez istog..
I nije poenta u tome da ..uff frka je ,pa nista.. sad cemo da izgradimo bulevar.. poenta je i to da su tada verovatno svi novosadjani mislili ..pa sta ce nam ovo ljudi.. a danas nam je i on nekad preuzak za voznju,i sem toga posto se tada gradio, i ostali objekti su pratili tj prilagodjavali se novom bulevaru, e tako treba i sa tramvajem razmisljati.

Boldovano je jako bitno, i tačno.
Nema suštinske potrebe za drugim vidom javnog transporta, ali ima potrebe za sledećim:
- čišćenjem desnih traka od štopsvetlaša i ostalih koji se parkiraju "samo na 2 minuta", jednom i za svagda.
- izgradnjom spratnih garaža u okolini centra grada i zatvaranjem što više centralnih ulica za svaki vid motornog saobraćaja
- izgradnjom biciklističkih staza i bezbednih parkinga
- uvođenjem što više jednosmernih ulica koje su dvosmerne za bicikle
- pravljenjem nosača za bicikle na postojećim autobusima

Time bi se relativno jeftino i efikasno rešio problem potencijalnih gužvi.
Umesto da se ohrabruje automobilski saobraćaj izgradnjom gomile parkinga, treba ohrabriti javni prevoz (efikasan, bezbedan, manje štetan), i biciklstički saobraćaj (jeftin, čist i relativno bezbedan). Povećavanjem učešća oba ova vida transporta u dnevnom saobraćaju smanjuju se potencijalne gužve i zastoji, a grad je čistiji i tiši.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 17 sep 2014 11:36 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, Duja, Novajlija

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 11:42 #347

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
das ivon napisao/la:
Metro je apsolutno neophodan Beogradu. Sto se Novog Sada tice tramvaj bi bio idealan, i to po mogucnosti slican kao sto ima Drezden, koji je savrsenstvo. Ako bi neko BG-u poklonio 2 milijarde evra a NS-u 300 miliona, to bi bilo ostvarivo.

Ta količina novca je procena u nekoj sadašnjoj situaciji.
Ukoliko bi se radilo na drugačiji način, mogli bi proći jeftinije (računaćemo da se za ove milijarde uzima kredit).
To bi značilo da Beograd osnuje firmu koja će graditi metro, obuči radnike, i krene u izgradnju samostalno. Projekat bi naravno uradila kompanija koja u tome ima iskustva.

Onda bi ti radnici radili cele godine, svake godine, u 2 smene, pa bi se polako stizalo do nečega, a gradilo bi se neprestano (u budžetu predvideti koliko to novca godišnje može da se odvoji, i početi).
Bukvalno kao javno preduzeće koje bi se bavilo samo metroom. Da je to urađeno pre 20 godina, verovatno bi sad imali bar jednu liniju metroa.

To sve pod uslovom da se maksimalno izbegne korupcija, pranje para i slično.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 17 sep 2014 11:43 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 11:44 #348

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Ako bi neko BG-u poklonio 2 milijarde evra a NS-u 300 miliona, to bi bilo ostvarivo. LOLcina :)

Slazem se Duke.

Ja sam takodje ..ha smesno zvuci..imao predlog.. ko da je neko ovde neko i nesto u gradu pa ce uraditi kako ja kazem :)
A predlog je bio ,npr ono sto sam video u Pesti ,npr bul Oslobodjenja , a to je da se parking ne radi sa puta nego iznutra..tj da se napravi mala ulicica paralelno sa bulevarom ,i ako zelis parking onda lepo udjes u ulicicu i parkiras se.. a ne da ugrozavas i sebe i druge kad u ovom sadasnjem stanju izlazis u rikverc sa parkinga + usporavas saobracaj kad trazis slobodno mesto + autobusi bi na taj nacin mogli da koriste iskljucivo zutu traku .. mada se mora reci da je to kod nas u sustini i uradjeno na bul Evrope.

Takodje bi bilo dobro staviti ograde na pesacka ostrva(bar dok ne budu pruge za tramvaj) ,i da se na taj nacin onemoguci preletanje pesaka (sto i ja radim inace.. ) i tako bi se brzina na bul mogla dici i na 70kmh ,koji bi ubrzao saobracaj ,iz prostog razloga sto nema razloga da ne bude tako.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 12:13 #349

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2667
  • Primljenih Zahvalnica: 3069
Dukelander napisao/la:
Boldovano je jako bitno, i tačno.
Nema suštinske potrebe za drugim vidom javnog transporta, ali ima potrebe za sledećim:
- čišćenjem desnih traka od štopsvetlaša i ostalih koji se parkiraju "samo na 2 minuta", jednom i za svagda.
- izgradnjom spratnih garaža u okolini centra grada i zatvaranjem što više centralnih ulica za svaki vid motornog saobraćaja
- izgradnjom biciklističkih staza i bezbednih parkinga
- uvođenjem što više jednosmernih ulica koje su dvosmerne za bicikle
- pravljenjem nosača za bicikle na postojećim autobusima

I ukrštanje biciklističkih staza van nivoa.
Poslednja izmena: 17 sep 2014 12:14 od TurboMaximus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 12:56 #350

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
das ivon napisao/la:
SSJ5 napisao/la:
Metro ne treba nikome u Srbiji. Cena izgradnje metroa je tolika da se nikada nece isplatiti, pogotovo ovde. Svi najveci metroi su gradjeni jeftinom radnom snagom. (radne akcije, robovska radna snaga, ...)

A da je tramvaj potreban - potreban je. Autobusi stvarno nisu dovoljni.

Metro je apsolutno neophodan Beogradu. Sto se Novog Sada tice tramvaj bi bio idealan, i to po mogucnosti slican kao sto ima Drezden, koji je savrsenstvo. Ako bi neko BG-u poklonio 2 milijarde evra a NS-u 300 miliona, to bi bilo ostvarivo.
Rekoh da metro ne treba Beogradu jer se NIKADA nece isplatiti. Teoretske sanse nema, pogotovo sa ovakvim standardom. Samo prva faza bi kostala milijardu evra. A trebalo bi uraditi jos barem cetiri da bi se koliko toliko pokrio Beograd. Pa vidi samo koliki je BG GSP gubitas, a ne iziskuje ni izbliza (blago receno) toliku investiciju, jer Beogradjani mahom ne zele da placaju karte za prevoz.
Poslednja izmena: 17 sep 2014 13:09 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 13:34 #351

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 915
  • Primljenih Zahvalnica: 1829
Ideja metroa (a i gradskog saobraćaja uopšte, a i gradske infrastrukture šire) i nije da se "isplati". Najjeftinije je živeti u Lagosu.
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da se popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 13:47 #352

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Duja napisao/la:
Ideja metroa (a i gradskog saobraćaja uopšte, a i gradske infrastrukture šire) i nije da se "isplati". Najjeftinije je živeti u Lagosu.
Ne vidim kako je ekonomski smisleno graditi nesto tolike vrednosti a da se ne ocekuje barem povracaj investicije. Poenta je da nemamo para za metro. Drzava Srbija nema para za takav metro, a kamoli grad Beograd.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 13:53 #353

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Ako pođemo od toga da je i GSP debelo subvencionisan, možemo doći do zaključka da ga treba ukinuti jer je gubitaš.
I novosadski GSP je gubitaš a ne beogradski.

1. izgradnjom metroa ili denivelisanog tramvaja se može obezbediti kontrola pristupa, i samim tim minimalizovati bilo kakvo švercovanje u prevozu. Postave se ulazne kapijice i nema ulaska bez karata. Naplata = 99%.
2. izgradnjom "park&Ride" sistema i obeshrabrivanjem vožnje auta po gradu a dobrom povezanošću tog metroa/lrt-a bi se obezbedila bolja popunjenost sistema.
3. zarada nije samo zarada od karata, i mora se posmatrati krupna slika. Zarada je i manje ulaganje u putnu infrastrukturu (autobusi koji uništavaju raskrsnice), zarada je efikasno povezivanje ljudi i poslova (ukoliko se povežu i okolna mesta sa gradom), zarada je i sva šteta koju napravi buka/izduvni gasovi na psihu i zdravlje građana.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 17 sep 2014 13:53 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 14:01 #354

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Ovo je sve idealna situacija, a zaista mislim da u praksi ne bi bila toliko idealna, pogotovo jer se cena metroa broji u milijardama evra. No, nisam bio upravu i ranije, tako da ... :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 14:02 #355

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Tako je Duke ,jedini problem sto ovde niko vidi sumu od drveca.. svi gledaju sad odmah briga me za sutra.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 14:08 #356

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
SSJ5 napisao/la:
Ovo je sve idealna situacija, a zaista mislim da u praksi ne bi bila toliko idealna, pogotovo jer se cena metroa broji u milijardama evra. No, nisam bio upravu i ranije, tako da ... :)

Razmenjujemo mišljenja, ništa više.
Slobodno dokazuj svoje mišljenje, to je i poenta foruma.

Nego...
Cene izgradnje metroa u Sofiji su daleko niže nego u BG-u, a nismo preko sveta. Problem je očigledno negde na relaciji raspodele para.
Beč je izgradnju sistema počeo sa tek delom potrebne sume.

Poenta je da to nije posao u koji treba odmah da se ljuljne 3 milijarde evra. I poenta je da taj posao ovde nema ko da organizuje, i nema ko da pristane na to da ga započne u jednom mandatu sa svešću da će vidljiva faza biti završena za možda tek 10 godina.

I kad dođe do smene vlasti, sledeća garnitura će radije blatiti prethodnu za nenamensko trošenje novaca nego da završi projekat. Eno stanice Prokop >>> mogla je biti završena već 50 puta samo da je svaka garnitura vlasti napabirčila po desetak miliona evra (što realno nije strašno).
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 14:15 #357

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Dukelander napisao/la:
SSJ5 napisao/la:
Ovo je sve idealna situacija, a zaista mislim da u praksi ne bi bila toliko idealna, pogotovo jer se cena metroa broji u milijardama evra. No, nisam bio upravu i ranije, tako da ... :)

Razmenjujemo mišljenja, ništa više.
Slobodno dokazuj svoje mišljenje, to je i poenta foruma.

Nego...
Cene izgradnje metroa u Sofiji su daleko niže nego u BG-u, a nismo preko sveta. Problem je očigledno negde na relaciji raspodele para.
Beč je izgradnju sistema počeo sa tek delom potrebne sume.

Poenta je da to nije posao u koji treba odmah da se ljuljne 3 milijarde evra. I poenta je da taj posao ovde nema ko da organizuje, i nema ko da pristane na to da ga započne u jednom mandatu sa svešću da će vidljiva faza biti završena za možda tek 10 godina.

I kad dođe do smene vlasti, sledeća garnitura će radije blatiti prethodnu za nenamensko trošenje novaca nego da završi projekat. Eno stanice Prokop >>> mogla je biti završena već 50 puta samo da je svaka garnitura vlasti napabirčila po desetak miliona evra (što realno nije strašno).
Kako dodje nova vlast, tako bacaju nove cifre u javnost. Prvo je Djilas govorio da je potrebno milijardu evra. Pa su rekli da treba 500 miliona. Sada govore da treba 800 miliona. A to je sve za istu studiju koju su radili Francuzi. Tu ima toliko prostora za malverzaciju da to nije normlano, pogotovo sa sadasnjim zakonom o javnim nabavkama koji predvidja direktnu pogodbu kao legalan nacin poslovanja. Takodje, da li neko zna da li se predvidja da se zaduzuje grad Beograd ili drzava Srbija za izgradnju metroa?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 14:59 #358

  • Gari
  • Gari's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 116
  • Primljenih Zahvalnica: 194
Gospodo, evo jedne zamišljene, na brzinu napravljene mape metroa NS i okoline. Čini mi se da su Podbara i Telep zakinuti, ali tamo su uglavnom još kuće (na njihovu sreću), a imaju i tramvaje koji voze kroz njin kraj :P .
Dajte i vi neke zamišljene predloge.
Pozdrav svima i popijte nešto na moj račun,
Gari



Hoću da se napijem, al' nemam s kim.
Poslednja izmena: 17 sep 2014 15:03 od Gari. Razlog: Mala je slika
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Blavak, Bogdus

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 15:00 #359

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Jedino što se ne vidi nikakva mapa :silly:
Imam ja neke svoje crteže, al' kontao sam da otvorim posebnu temu u podforumu "Ideje, vizije..."
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Tramvaj ili nesto slicno... 17 sep 2014 15:08 #360

  • Gari
  • Gari's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 116
  • Primljenih Zahvalnica: 194
Evo, sad bi trebalo da se vidi. Ja je vidim. Nije loša ni ova tema za ovo, pošto se tiče javnog prevoza. U svakom slučaju, povinovaću se pravilima ako se bude otvarala nova tema.
Szervusz,
Gari
Hoću da se napijem, al' nemam s kim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru