Testiran je jedan autobus MAN SGG280H, koji je, ako se ne varam, bio i prototip. Mislim da je u Novom Sadu radio na četvorci.
Kao što sam napomenuo prilikom pisanja o tramvaju, stajališta su suviše kratka, a autobus sa snimka je dugačak 24 metara (dva solo autobusa). Upravljivost nije problem jer obe prikolice imaju prateće osovine pa je ista tu negde malkice gora od prosečnog zglobnog autobusa.
Na kojoj liniji bi mogao da radi, a da su već u funkciji zglobni autobusi?
4 - problem okretnica na Limanu, stajalište na skretanju iz Fruškogorske u Narodnog fronta, kod NIS (ka Limanu, ostalo sve ka ŽS), fakulteta, Banovine, skretanje iz Jevrejske na Futošku
7 - problem sa stajalištima kod Pilota (ka Naselju), NIS, izlazak iz kružnog toka na BPP, nezgodno skretanje iz Kornelija Stankovića u Rumenačku zbog stajališta, ista priča iz Narodnog Fronta u Ive Andrića
8 - problem sa stajalištima kod fakulteta (sve ka Naselju), Banovine, Kraljevića Marka, Birčaninova (oba smera), Janka Čmelika (oba smera), Mileve Marić (ka Naselju) + odvratno rešeno skretanje iz Bulevara kralja Petra na Kisačku.
Drugi problem je nepostojanje elektronske naplate koja bi omogućila ulazak na sva vrata. Kakve vajde imamo od toga da se ulazi u autobus dug 24 metara samo na prednja vrata?
@Eldarion
P+R sistem, za koji stvarno ne znam da li je igde uspeo osim u UK, sam po sebi nema dobru logiku iz pogleda prosečnog vozača. Kad ljudi iz Temerina upale auto i dođu do Klise, zašto bi se parkirali i menjali prevoz za poslednjih pet kilometara?
@kasko
Linija za Begeč je sama po sebi ekspresna. Staje samo na Futoškoj pijaci, Bolnica, Jugoalat, Satelit, Garaža JGSP, Beli Dvori, kružni tok u Veterniku, izlaz iz Veternika i dalje na svakom. A problem gorepomenute infrastrukture je još veći u okolnim selima.