Od skoro mi je interesantna tema o tramvaju u NS, iako od toga nema nista al nije zabranjeno razmisljati.
Procitao sam u nazad svih 25 strana, a na ovu sliku sam naisao kao na neki plan usvojen 2011. god, ako se ne varam u vreme Pavlicica.
Ne znam ko je dobio keš za ovo ali verovatno neko ko je novi sad video samo na google maps.
Molim vas koji vise znate o ovome da mi pojasnite par nejasnoca:
- kakve veze ima depo JGSP-a sa depoom tramvaja? zasto sve linije se koncentrisu u Jovana Ducica, samo iz razloga jer je tamo depo za autobuse? pored toliko prostora na Jugovicevu, Sajlovu, u propalim delovima ind. zone sever, Klise, cak i bivseg brodogradilista, depo se planira u krugu GRAS-a?
- Zasto 2 linije u Petrovaradin?
- Zasto Futoskom nijedna, kroz Maksima Gorkog nijedna, dok se kroz Strazilovsku guraju dve linije, gde su pola ulice zabranili, jer i kola jedva funkcionisu?
- Ovde na mapi se toliko linija poklapa, da uopste ne kapiram, zasto 5 linija, kad isti posao mogu da zavrse vise polazaka sa jednim presedanjem?
- Klisa nema liniju, Detelinara nema liniju, ali Kamenica ima dve. A kompletan sremski deo prigrada stane u 6 vagona.
- P+R sistem na Z stanici, na 2km od centra, a od drugog kraja grada 4km?
Onno sto meni extra fali na mapi je linija uz Kej. - recimo Liman 4 - do usca, gde se planira sada ona egzibicija sa mostom i hotelom.
Mislim da prostora ima, a dozivljaj i turisticki znacaj mislim da ne bi bili zanemarllivi.