Aerodrom Tuzla zavisi od jednog jedinog prevoznika (Wizz Air) koji ga je u prvih nekoliko godina izmuzao do prosjačkog štapa. Drže svoj monopolistički položaj i mogu da urnišu aerodrom i da mlate s njim kako hoće. Šta će ostati kad neko stane na put tome? Sa druge strane, i dalje uporno mašiš činjenicu da je od Tuzle do glavnog grada BiH put dug 120 kilometara preko gudura, a do glavnog grada R. Srpske 160. Novi Sad - Beograd je 80 kilometara i to autoputem. Po ograničenju se stiže za 45-50 minuta do aerodroma.
Inače, kad govorimo o Tuzli, red je napomenuti da je Ryanair ušao u Banja Luku i otvara prve letove krajem novembra. To je direktna konkurencija niskobudžetnim letovima Wizz Air ka gastarbajter destinacijama, tako da će broj putnika u Tuzli gotovo definitivno opadati.
Koliko god donose dobro, low-cost prevoznici donose i zlo svojim nemilosrdnim monopolostičkim nastupom i često traže sulude subvencije koje aerodrom mogu da devastiraju. Njihova igranka je, sa druge strane, vrlo zdrava u Nišu, koji je uveo nisku tarifu za sve i jednog prevoznika koji se pojavi da leti. Time nije ostavljen prostor za pregovore o dodatnom smanjenju taksi zbog čega Ryan i Wizz vode bitku ko će gde leteti, a ne ko će koliko naplatiti.